W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Uniwersytet Medyczny
im. Piastów Śląskich we Wrocławiu

wyb. Ludwika Pasteura 1, 50-367 Wrocław

email: rektor@umw.edu.pl

NIP: 896-000-57-79

Przetargi

XML
Zamówienie na : Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych nieregenerowanych na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Zamówienie na Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych nieregenerowanych na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Status zamówienia w trakcie rozstrzygania
Nr sprawy AZP-260-TP-71/21
Zamawiający Uniwersytet Medyczny we Wrocławiu
Tryb zamówienia Tryb podstawowy
Rodzaj zamówienia dostawy
Wartość zamówienia od 130 000 zł
Termin składania ofert
Sposób składania ofert https://umed-wroc.logintrade.net
Zamówienie na : Zamawiający, Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich, zwraca się z uprzejmą prośbą o przesłanie oferty na wykonanie specjalistycznej analizy paleoantropologicznej obejmującej densytometrię 60 kości długich pochodzących z wykopalisk archeologicznych w ramach usługi zaplanowanej we wniosku o dofinansowanie: „Specjalistyczna analiza paleoantropologiczna, (w tym RTG, densytometria, tomografia komputerowa i mikrotomografia)”
Zamówienie na Zamawiający, Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich, zwraca się z uprzejmą prośbą o przesłanie oferty na wykonanie specjalistycznej analizy paleoantropologicznej obejmującej densytometrię 60 kości długich pochodzących z wykopalisk archeologicznych w ramach usługi zaplanowanej we wniosku o dofinansowanie: „Specjalistyczna analiza paleoantropologiczna, (w tym RTG, densytometria, tomografia komputerowa i mikrotomografia)”
Status zamówienia w trakcie rozstrzygania
Zamawiający Uniwersytet Medyczny we Wrocławiu
Tryb zamówienia zapytanie ofertowe
Rodzaj zamówienia usługi
Wartość zamówienia poniżej 130 000 zł
Termin składania ofert
Sposób składania ofert pocztą elektroniczną na adres: pawel.dabrowski@umw.edu.pl lub monika.komorowska@umw.edu.pl.
Zamówienie na : Zamawiający, Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich, zwraca się z uprzejmą prośbą o przesłanie oferty na wykonanie specjalistycznej analizy paleoantropologicznej obejmującej tomografię komputerową 40 czaszek pochodzących z wykopalisk archeologicznych w ramach usługi zaplanowanej we wniosku o dofinansowanie: „Specjalistyczna analiza paleoantropologiczna, (w tym RTG, densytometria, tomografia komputerowa i mikrotomografia)”
Zamówienie na Zamawiający, Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich, zwraca się z uprzejmą prośbą o przesłanie oferty na wykonanie specjalistycznej analizy paleoantropologicznej obejmującej tomografię komputerową 40 czaszek pochodzących z wykopalisk archeologicznych w ramach usługi zaplanowanej we wniosku o dofinansowanie: „Specjalistyczna analiza paleoantropologiczna, (w tym RTG, densytometria, tomografia komputerowa i mikrotomografia)”
Status zamówienia w trakcie rozstrzygania
Zamawiający Uniwersytet Medyczny we Wrocławiu
Tryb zamówienia zapytanie ofertowe
Rodzaj zamówienia usługi
Wartość zamówienia poniżej 130 000 zł
Termin składania ofert
Sposób składania ofert pocztą elektroniczną na adres: pawel.dabrowski@umw.edu.pl lub monika.komorowska@umw.edu.pl
Zamówienie na : Wykonywanie cyklicznych przeglądów i konserwacji oraz usuwanie awarii urządzeń i instalacji klimatyzacyjnych, wentylacyjnych i chłodniczych w budynkach Wydziału Farmaceutycznego Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu (nr sprawy:AZP-260-TP-76/21)
Zamówienie na Wykonywanie cyklicznych przeglądów i konserwacji oraz usuwanie awarii urządzeń i instalacji klimatyzacyjnych, wentylacyjnych i chłodniczych w budynkach Wydziału Farmaceutycznego Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu (nr sprawy:AZP-260-TP-76/21)
Status zamówienia w trakcie rozstrzygania
Nr sprawy AZP-260-TP-76/21
Zamawiający Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Tryb zamówienia Tryb podstawowy
Rodzaj zamówienia usługi
Wartość zamówienia od 130 000 zł
Termin składania ofert
Sposób składania ofert za pośrednictwem Platformy pod adresem https://umed-wroc.logintrade.net
Zamówienie na : Kompleksowa dostawa gazu ziemnego do obiektów Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu (nr sprawy:AZP-260-TP-68/21)
Zamówienie na Kompleksowa dostawa gazu ziemnego do obiektów Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu (nr sprawy:AZP-260-TP-68/21)
Status zamówienia w trakcie rozstrzygania
Nr sprawy AZP-260-TP-68/21
Zamawiający Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Tryb zamówienia Tryb podstawowy
Rodzaj zamówienia dostawy
Wartość zamówienia od 130 000 zł
Termin składania ofert
Sposób składania ofert za pośrednictwem Platformy pod adresem https://umed-wroc.logintrade.net
Zamówienie na : Przebudowa i remont części pomieszczeń budynku Anatomii Patologicznej na potrzeby Katedry i Zakładu Genetyki Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Zamówienie na Przebudowa i remont części pomieszczeń budynku Anatomii Patologicznej na potrzeby Katedry i Zakładu Genetyki Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Status zamówienia w trakcie rozstrzygania
Nr sprawy AZP-260-TP-56/21
Zamawiający Uniwersytet Medyczny we Wrocławiu
Tryb zamówienia Tryb podstawowy
Rodzaj zamówienia roboty budowlane
Wartość zamówienia od 130 000 zł
Termin składania ofert
Sposób składania ofert https://umed-wroc.logintrade.net
Zamówienie na : przegląd techniczny systemu Luminex 200 w Laboratorium Specjalistycznym Katedry i Kliniki Nefrologii i Medycyny Transplantacyjnej we Wrocławiu
Zamówienie na przegląd techniczny systemu Luminex 200 w Laboratorium Specjalistycznym Katedry i Kliniki Nefrologii i Medycyny Transplantacyjnej we Wrocławiu
Status zamówienia w trakcie rozstrzygania
Zamawiający Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Tryb zamówienia zapytanie o cenę
Rodzaj zamówienia usługi
Wartość zamówienia poniżej 130 000 zł
Termin składania ofert
Sposób składania ofert oferty należy przesłać na adres e-mail: katarzyna.zebrowska@umw.edu.pl
Zamówienie na : Świadczenie usług szkoleniowych dla studentów Wydziału Lekarskiego i Lekarsko-Dentystycznego w ramach realizacji projektu: "Dolnośląscy liderzy Medycyny wdrożenie zintegrowanego programu podnoszenia kompetencji studentów, doktorantów, kadry dydaktycznej i administracyjnej Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu"
Zamówienie na Świadczenie usług szkoleniowych dla studentów Wydziału Lekarskiego i Lekarsko-Dentystycznego w ramach realizacji projektu: "Dolnośląscy liderzy Medycyny wdrożenie zintegrowanego programu podnoszenia kompetencji studentów, doktorantów, kadry dydaktycznej i administracyjnej Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu"
Status zamówienia w trakcie rozstrzygania
Nr sprawy AZP-260-PN-66/21
Zamawiający Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Rodzaj zamówienia usługi
Termin składania ofert
Sposób składania ofert a pośrednictwem Platformy pod adresem https://umed-wroc.logintrade.net
Zamówienie na : Dostawę elektrod do generatora wysokiego napięcia stosowanego w nieodwracalnej elektroporacji Nanoknife®
Zamówienie na Dostawę elektrod do generatora wysokiego napięcia stosowanego w nieodwracalnej elektroporacji Nanoknife®
Status zamówienia w trakcie rozstrzygania
Nr sprawy AZP-260-PN-64/21
Zamawiający Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Rodzaj zamówienia dostawy
Termin składania ofert
Sposób składania ofert za pośrednictwem Platformy pod adresem https://umed-wroc.logintrade.net
Zamówienie na : Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu tutoringu w ramach Szkoły Tutorów II stopnia w ramach realizacji projektu pn. "Dolnośląscy liderzy Medycyny - wdrożenie zintegrowanego programu podnoszenia kompetencji studentów, doktorantów, kadry dydaktycznej i administracyjnej Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu"
Zamówienie na Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu tutoringu w ramach Szkoły Tutorów II stopnia w ramach realizacji projektu pn. "Dolnośląscy liderzy Medycyny - wdrożenie zintegrowanego programu podnoszenia kompetencji studentów, doktorantów, kadry dydaktycznej i administracyjnej Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu"
Status zamówienia w trakcie rozstrzygania
Nr sprawy AZP-260-TP-72/21
Zamawiający Uniwersytet Medyczny we Wrocławiu
Tryb zamówienia Tryb podstawowy
Rodzaj zamówienia usługi
Wartość zamówienia od 130 000 zł
Termin składania ofert
Sposób składania ofert https://umed-wroc.logintrade.net
Zamówienie na : Udostępnienie systemu wspomagającego zarządzanie trzema czasopismami naukowymi oraz import wszystkich danych z dotychczas użytkowanego systemu Editorial System, aby zachować ciągłość procesu zarządzania czasopismami UMW, dla działalności wydawniczej Wydawnictwa Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Zamówienie na Udostępnienie systemu wspomagającego zarządzanie trzema czasopismami naukowymi oraz import wszystkich danych z dotychczas użytkowanego systemu Editorial System, aby zachować ciągłość procesu zarządzania czasopismami UMW, dla działalności wydawniczej Wydawnictwa Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Status zamówienia w trakcie rozstrzygania
Zamawiający Uniwersytet Medyczny we Wrocławiu
Tryb zamówienia zapytanie ofertowe
Rodzaj zamówienia usługi
Wartość zamówienia poniżej 130 000 zł
Termin składania ofert
Sposób składania ofert na adres e-mail: monika.koleda@umw.edu.pl
Zamówienie na : Dostawę wyposażenia oraz sprzętu laboratoryjnego na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
Zamówienie na Dostawę wyposażenia oraz sprzętu laboratoryjnego na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
Status zamówienia w trakcie rozstrzygania
Nr sprawy AZP-260-TP-75/21
Zamawiający Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Tryb zamówienia Tryb podstawowy
Rodzaj zamówienia dostawy
Termin składania ofert
Sposób składania ofert za pośrednictwem Platformy pod adresem https://umed-wroc.logintrade.net
Zamówienie na : Przegląd komór laminarnych 51 szt. Przez przegląd techniczny rozumie się wykonywanie czynności, których zakres ściśle określają zalecenia producenta. 1.Czynności konserwacyjno-przeglądowe, polegające w szczególności na zebraniu informacji o zaobserwowanych przez użytkownika usterkach, regulacji i pomiarach kontrolnych, testach funkcjonalnych, sprawdzeniu kompletności wyposażenia oraz poprawności działania urządzenia. Pomiaru ilości cząsteczek w komorze oraz jej otoczeniu, pomiaru skuteczności filtrów HEPA ( głównego i wylotowego),pomiaru prędkości laminarnego przepływu powietrza ( po uzgodnieniu z jednostką) 2.Wystawienie raportu serwisowego i wpis do dokumentacji eksploatacji sprzętu (paszportu) wykonywanych czynności 3.Sprawdzenie działania instalacji elektrycznej 4.Ustawienie (regulacja) wymaganych przez producenta parametrów 5.Zakres czynności wykonywanych w ramach przeglądów powinien być zgodny z zaleceniami producentów urządzeń i obowiązującymi przepisami 6.Podczas pierwszego przeglądu pracownik sprawdza kompletność dokumentacji aparatu, w szczególności instrukcji do użytkownika, w miarę potrzeby dokumentacja jest uzupełniana przez serwis. 7.W cenie za przegląd techniczny Wykonawca musi uwzględnić wszystkie koszty związane z tą usługą, jak również koszty dojazdu. 8.Wszelkie ekspertyzy i opinie dotyczące stanu technicznego urządzeń będą zawarte w cenie usługi 9.Wszystkie usługi będą wykonywane w siedzibie użytkownika. Jednostki: Katedra i Klinika Endokrynologii Diabetologii i Leczenia Izotopami, Laboratorium Naukowe, Katedra i Zakład Mikrobiologii Farmaceutycznej i Parazytologii, Katedra i Zakład Toksykologii , Klinika Chirurgii Naczyniowej, Ogólnej i Transplantacyjnej - Klinika Nefrologii, Katedra i Zakład Technologii Postaci Leku, Katedra i Zakład Biologii i Parazytologii Lekarskiej -Laboratorium Parazytologiczne, Zakład Badań Ultrastrukturalnych, Katedra i Zakład Biofizyki i Nefrologii, Zakład Histologii i Embriologii, Zakład Biochemii Lekarskiej, Zakład Chemii i Immunochemii, Katedra i Zakład Farmakologii Klinicznej, Zakład Immunopatologii i Biologii Molekularnej, Katedra i Zakład Biologii Molekularnej i Komórkowej , III Katedra i Klinika Pediatrii, Katedra Analityki Medycznej - pracownie, Zakład Biomedycznych Analiz Środowiskowych, , Katedra i Klinika Chorób Wewnętrznych, Zawodowych- Pracownie, Zakład Technik Molekularnych Część A: 1) Komora laminarna ALPINA KL-01 2) Komora laminarna ALPINA S100 3) Komora laminarna BSCHF safe-900,Heal Force 4) Komora laminarna II model Mars ( 8 szt.) 5) Komora laminarna BioAir: Safemate 1.2 CYTO 6) Komora laminarna BIOHAZARD model S-KR BI 7) Komora laminarna Scanlaf Mars Safety 2 (II klasa) (2 szt.) 8) Komora laminarna Lamil (I klasa) 9) Komora laminarna Scanlaf Mars pro 1200 Cytosafe Class 2 (5 szt.) 10) Komora laminarna Lamil Plus 13 11) Komora laminarna Model Aura Mini 12) Komora laminarna Model Alpina K1000 (2 szt.) 13) Komora laminarna NU-480-400E 14) Komora laminarna II klasy bezpieczeństwa 15) Komora laminarna BioAir Safemate EZ1.2 (2 szt) 16) Komora laminarna AC2-48E 17) Komora laminarna Aura Vertical SD4 18) Komora laminarna Alpina K1300 19) Komora laminarna HS KS-18 Thermo Scientific 20) Komora laminarna SAFEHOOD 120 Bioair 21) Komora laminarna Scanlaf II model (2 szt.) 22) Komora laminarna ESCO PCR PCR Cabinet 23) Komora laminarna BioAir Safemate EZ1.2 vision K 24) Komora laminarna Aura mini 25) Komora laminarna Thermo Hera Safe 26) Komora laminarna Biowizard Platinum 200 27) Komora laminarna ESCO Labculture LA2-5L1 28) Komora laminarna LPINA K700 29) Komora laminarna Safe 220 Część B 1) Komora laminarna Thermo KS-12 2) Komora laminarna II klasy bezpieczeństwa MAXISAFE 2020 3) Komora laminarna Thermo Scientific MSC Advantage 1 2 4) Komora laminarna Hera Safe 12 (2 szt.) 5) Komora laminarna ESCO Labculture 6) Komora laminarna MSC Adventage 1.8 7) Komora laminarna AURA PCR 8) Komora laminarna MSC- Advantage
Zamówienie na Przegląd komór laminarnych 51 szt. Przez przegląd techniczny rozumie się wykonywanie czynności, których zakres ściśle określają zalecenia producenta. 1.Czynności konserwacyjno-przeglądowe, polegające w szczególności na zebraniu informacji o zaobserwowanych przez użytkownika usterkach, regulacji i pomiarach kontrolnych, testach funkcjonalnych, sprawdzeniu kompletności wyposażenia oraz poprawności działania urządzenia. Pomiaru ilości cząsteczek w komorze oraz jej otoczeniu, pomiaru skuteczności filtrów HEPA ( głównego i wylotowego),pomiaru prędkości laminarnego przepływu powietrza ( po uzgodnieniu z jednostką) 2.Wystawienie raportu serwisowego i wpis do dokumentacji eksploatacji sprzętu (paszportu) wykonywanych czynności 3.Sprawdzenie działania instalacji elektrycznej 4.Ustawienie (regulacja) wymaganych przez producenta parametrów 5.Zakres czynności wykonywanych w ramach przeglądów powinien być zgodny z zaleceniami producentów urządzeń i obowiązującymi przepisami 6.Podczas pierwszego przeglądu pracownik sprawdza kompletność dokumentacji aparatu, w szczególności instrukcji do użytkownika, w miarę potrzeby dokumentacja jest uzupełniana przez serwis. 7.W cenie za przegląd techniczny Wykonawca musi uwzględnić wszystkie koszty związane z tą usługą, jak również koszty dojazdu. 8.Wszelkie ekspertyzy i opinie dotyczące stanu technicznego urządzeń będą zawarte w cenie usługi 9.Wszystkie usługi będą wykonywane w siedzibie użytkownika. Jednostki: Katedra i Klinika Endokrynologii Diabetologii i Leczenia Izotopami, Laboratorium Naukowe, Katedra i Zakład Mikrobiologii Farmaceutycznej i Parazytologii, Katedra i Zakład Toksykologii , Klinika Chirurgii Naczyniowej, Ogólnej i Transplantacyjnej - Klinika Nefrologii, Katedra i Zakład Technologii Postaci Leku, Katedra i Zakład Biologii i Parazytologii Lekarskiej -Laboratorium Parazytologiczne, Zakład Badań Ultrastrukturalnych, Katedra i Zakład Biofizyki i Nefrologii, Zakład Histologii i Embriologii, Zakład Biochemii Lekarskiej, Zakład Chemii i Immunochemii, Katedra i Zakład Farmakologii Klinicznej, Zakład Immunopatologii i Biologii Molekularnej, Katedra i Zakład Biologii Molekularnej i Komórkowej , III Katedra i Klinika Pediatrii, Katedra Analityki Medycznej - pracownie, Zakład Biomedycznych Analiz Środowiskowych, , Katedra i Klinika Chorób Wewnętrznych, Zawodowych- Pracownie, Zakład Technik Molekularnych Część A: 1) Komora laminarna ALPINA KL-01 2) Komora laminarna ALPINA S100 3) Komora laminarna BSCHF safe-900,Heal Force 4) Komora laminarna II model Mars ( 8 szt.) 5) Komora laminarna BioAir: Safemate 1.2 CYTO 6) Komora laminarna BIOHAZARD model S-KR BI 7) Komora laminarna Scanlaf Mars Safety 2 (II klasa) (2 szt.) 8) Komora laminarna Lamil (I klasa) 9) Komora laminarna Scanlaf Mars pro 1200 Cytosafe Class 2 (5 szt.) 10) Komora laminarna Lamil Plus 13 11) Komora laminarna Model Aura Mini 12) Komora laminarna Model Alpina K1000 (2 szt.) 13) Komora laminarna NU-480-400E 14) Komora laminarna II klasy bezpieczeństwa 15) Komora laminarna BioAir Safemate EZ1.2 (2 szt) 16) Komora laminarna AC2-48E 17) Komora laminarna Aura Vertical SD4 18) Komora laminarna Alpina K1300 19) Komora laminarna HS KS-18 Thermo Scientific 20) Komora laminarna SAFEHOOD 120 Bioair 21) Komora laminarna Scanlaf II model (2 szt.) 22) Komora laminarna ESCO PCR PCR Cabinet 23) Komora laminarna BioAir Safemate EZ1.2 vision K 24) Komora laminarna Aura mini 25) Komora laminarna Thermo Hera Safe 26) Komora laminarna Biowizard Platinum 200 27) Komora laminarna ESCO Labculture LA2-5L1 28) Komora laminarna LPINA K700 29) Komora laminarna Safe 220 Część B 1) Komora laminarna Thermo KS-12 2) Komora laminarna II klasy bezpieczeństwa MAXISAFE 2020 3) Komora laminarna Thermo Scientific MSC Advantage 1 2 4) Komora laminarna Hera Safe 12 (2 szt.) 5) Komora laminarna ESCO Labculture 6) Komora laminarna MSC Adventage 1.8 7) Komora laminarna AURA PCR 8) Komora laminarna MSC- Advantage
Status zamówienia w trakcie rozstrzygania
Zamawiający Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Tryb zamówienia zapytanie o cenę
Rodzaj zamówienia usługi
Wartość zamówienia poniżej 130 000 zł
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Oferty proszę przesyłać na adres: aneta.matyasik@umw.edu.pl
Zamówienie na : Świadczenie usług szkoleniowych dla studentów kierunku fizjoterapia i innych kierunków w ramach realizacji projektu: "Dolnośląscy liderzy Medycyny wdrożenie zintegrowanego programu podnoszenia kompetencji studentów, doktorantów, kadry dydaktycznej i administracyjnej Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu". Przedmiot zamówienia podzielono na 10 (dziesięć) części osobno ocenianych: Część A - Świadczenie usług szkoleniowych w zakresie masażu tkanek głębokich, Kinematic Taping i terapii mięśniowo-powięziowych punktów spustowych dla studentów kierunku fizjoterapia, Część B - Świadczenie usług szkoleniowych w zakresie masażu tkanek miękkich dla studentów kierunku fizjoterapia, Część C - Świadczenie usług szkoleniowych w zakresie masażu sportowego dla studentów kierunku fizjoterapia, Część D - Świadczenie usług szkoleniowych w zakresie modelu odkształceń powięziowych (Fascial Distortion Model) dla studentów kierunku fizjoterapia, Część E – Świadczenie usług szkoleniowych w zakresie pierwszej pomocy przedmedycznej oraz zaawansowanej pomocy w stanach zagrożenia życia dla studentów Wydziału Lekarskiego oraz kierunków: pielęgniarstwo, położnictwo, ratownictwo medyczne, Część F – Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu zaawansowanych czynności resuscytacyjnych u dorosłych (Advanced Cardiovascular Life Support – ACLS) dla studentów kierunku ratownictwo medyczne, Część G – Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu kursu podstawowego dla kierowców pojazdów uprzywilejowanych lub pojazdów przewożących wartości pieniężne kat. B dla studentów kierunku ratownictwo medyczne, Część H - Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu ultrasonografii w stanach nagłych (eFAST i BLUE) dla studentów kierunku ratownictwo medyczne i o tematyce „Diagnostyka USG narządów jamy brzusznej – kurs praktyczny” dla studentów Wydziału Lekarskiego, Część I – Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu organizacji działań ratowniczych w zdarzeniach masowych dla studentów kierunku ratownictwo medyczne, Część J – Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu „Praktyczny kurs komunikacji klinicznej” dla studentów Wydziału Lekarskiego i kierunku ratownictwo medyczne.
Zamówienie na Świadczenie usług szkoleniowych dla studentów kierunku fizjoterapia i innych kierunków w ramach realizacji projektu: "Dolnośląscy liderzy Medycyny wdrożenie zintegrowanego programu podnoszenia kompetencji studentów, doktorantów, kadry dydaktycznej i administracyjnej Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu". Przedmiot zamówienia podzielono na 10 (dziesięć) części osobno ocenianych: Część A - Świadczenie usług szkoleniowych w zakresie masażu tkanek głębokich, Kinematic Taping i terapii mięśniowo-powięziowych punktów spustowych dla studentów kierunku fizjoterapia, Część B - Świadczenie usług szkoleniowych w zakresie masażu tkanek miękkich dla studentów kierunku fizjoterapia, Część C - Świadczenie usług szkoleniowych w zakresie masażu sportowego dla studentów kierunku fizjoterapia, Część D - Świadczenie usług szkoleniowych w zakresie modelu odkształceń powięziowych (Fascial Distortion Model) dla studentów kierunku fizjoterapia, Część E – Świadczenie usług szkoleniowych w zakresie pierwszej pomocy przedmedycznej oraz zaawansowanej pomocy w stanach zagrożenia życia dla studentów Wydziału Lekarskiego oraz kierunków: pielęgniarstwo, położnictwo, ratownictwo medyczne, Część F – Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu zaawansowanych czynności resuscytacyjnych u dorosłych (Advanced Cardiovascular Life Support – ACLS) dla studentów kierunku ratownictwo medyczne, Część G – Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu kursu podstawowego dla kierowców pojazdów uprzywilejowanych lub pojazdów przewożących wartości pieniężne kat. B dla studentów kierunku ratownictwo medyczne, Część H - Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu ultrasonografii w stanach nagłych (eFAST i BLUE) dla studentów kierunku ratownictwo medyczne i o tematyce „Diagnostyka USG narządów jamy brzusznej – kurs praktyczny” dla studentów Wydziału Lekarskiego, Część I – Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu organizacji działań ratowniczych w zdarzeniach masowych dla studentów kierunku ratownictwo medyczne, Część J – Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu „Praktyczny kurs komunikacji klinicznej” dla studentów Wydziału Lekarskiego i kierunku ratownictwo medyczne.
Status zamówienia w trakcie rozstrzygania
Nr sprawy AZP-260-PN-49/21
Zamawiający Uniwersytet Medyczny we Wrocławiu
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Rodzaj zamówienia usługi
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Za pośrednictwem Platformy pod adresem https://umed-wroc.logintrade.net
Zamówienie na : Wykonywanie na terenie miasta Wrocławia obrazowania głowy metodą rezonansu magnetycznego (bez kontrastu) aparatem o mocy minimum 3 Tesli, zapewniającym wysoką rozdzielczość wykonywanych do celów naukowych badań, na potrzeby Katedry Psychiatrii Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Zamówienie na Wykonywanie na terenie miasta Wrocławia obrazowania głowy metodą rezonansu magnetycznego (bez kontrastu) aparatem o mocy minimum 3 Tesli, zapewniającym wysoką rozdzielczość wykonywanych do celów naukowych badań, na potrzeby Katedry Psychiatrii Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Status zamówienia w trakcie rozstrzygania
Zamawiający Uniwersytet Medyczny we Wrocławiu
Tryb zamówienia zapytanie ofertowe
Rodzaj zamówienia usługi
Wartość zamówienia poniżej 130 000 zł
Termin składania ofert
Sposób składania ofert pisemnie na adres Katedra Psychiatrii Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu Wybrzeże L. Pasteura 10, 50-367 Wrocław lub - pocztą elektroniczną na adres: psychiatria@umw.edu.pl
Zamówienie na : Ocena jakości i kompletności przeprowadzonych badań dotyczących możliwości zastosowania koniugatu glukozy z metotreksatem w leczeniu chorób onkologicznych w ramach Zadania nr 1 fazy K projektu TANGO (TANG.A010.19.001, akronim: IGTT)
Zamówienie na Ocena jakości i kompletności przeprowadzonych badań dotyczących możliwości zastosowania koniugatu glukozy z metotreksatem w leczeniu chorób onkologicznych w ramach Zadania nr 1 fazy K projektu TANGO (TANG.A010.19.001, akronim: IGTT)
Status zamówienia w trakcie rozstrzygania
Zamawiający Uniwersytet Medyczny we Wrocławiu
Tryb zamówienia zapytanie ofertowe
Rodzaj zamówienia usługi
Wartość zamówienia poniżej 130 000 zł
Termin składania ofert
Sposób składania ofert pisemnie na adres Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu przy ul. Marcinkowskiego 2-6; 50-368 Wrocław lub pocztą elektroniczną na adres: monika.komorowska@umw.edu.pl
Zamówienie na : naprawę Spektrofotometru Genesys 10 VIS, Nr SN: 2F1L077001 w Zakładzie Biomedycznych Analiz Środowiskowych we Wrocławiu.
Zamówienie na naprawę Spektrofotometru Genesys 10 VIS, Nr SN: 2F1L077001 w Zakładzie Biomedycznych Analiz Środowiskowych we Wrocławiu.
Status zamówienia w trakcie rozstrzygania
Zamawiający Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Tryb zamówienia zapytanie o cenę
Rodzaj zamówienia usługi
Wartość zamówienia poniżej 130 000 zł
Termin składania ofert
Sposób składania ofert ofertę należy przesyłać na adres e-mail: katarzyna.zebrowska@umw.edu.pl
Zamówienie na : Usługa podstawiania kontenerów oraz wywozu odpadów – gruzu i innych wytwarzanych na posesjach Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
Zamówienie na Usługa podstawiania kontenerów oraz wywozu odpadów – gruzu i innych wytwarzanych na posesjach Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
Status zamówienia w trakcie rozstrzygania
Zamawiający Uniwersytet Medyczny we Wrocławiu
Tryb zamówienia zapytanie ofertowe
Rodzaj zamówienia usługi
Wartość zamówienia poniżej 130 000 zł
Termin składania ofert
Sposób składania ofert na adres: elzbieta.duszynska@umw.edu.pl
Zamówienie na : Przegląd komór laminarnych 7 szt. Przez przegląd techniczny rozumie się wykonywanie czynności, których zakres ściśle określają zalecenia producenta. 1. Czynności konserwacyjno-przeglądowe, polegające w szczególności na zebraniu informacji o zaobserwowanych przez użytkownika usterkach, regulacji i pomiarach kontrolnych, testach funkcjonalnych, sprawdzeniu kompletności wyposażenia oraz poprawności działania urządzenia. Pomiaru ilości cząsteczek w komorze oraz jej otoczeniu, pomiaru skuteczności filtrów HEPA ( głównego i wylotowego),pomiaru prędkości laminarnego przepływu powietrza ( po uzgodnieniu z jednostką) 2. Wystawienie raportu serwisowego i wpis do dokumentacji eksploatacji sprzętu (paszportu) wykonywanych czynności 3. Sprawdzenie działania instalacji elektrycznej 4. Ustawienie (regulacja) wymaganych przez producenta parametrów 5. Zakres czynności wykonywanych w ramach przeglądów powinien być zgodny z zaleceniami producentów urządzeń i obowiązującymi przepisami 6. Podczas pierwszego przeglądu pracownik sprawdza kompletność dokumentacji aparatu, w szczególności instrukcji do użytkownika, w miarę potrzeby dokumentacja jest uzupełniana przez serwis. 7. W cenie za przegląd techniczny Wykonawca musi uwzględnić wszystkie koszty związane z tą usługą, jak również koszty dojazdu. 8. Wszystkie ekspertyzy i opinie dotyczące stanu technicznego urządzeń będą zawarte w cenie usługi 9. Wykonane czynności serwisowe mają być zgodne z zakresem kwalifikacji operacyjnej wymaganej dla urządzenia przez producenta. 10. Dokumentacja serwisowa musi zostać uzgodniona z użytkownikiem przez rozpoczęciem przeglądu i kwalifikacji urządzeń 11. Urządzenia pomiarowe muszą posiadać aktualną dokumentację np. wzorcowanie, kalibracje wykonane z laboratorium posiadającym akredytacje PCA 12. Pomiar ilości cząstek w komorze laminarnej musi zostać wykonany na próbce minimum 1m3 zgodnie z wytycznymi zawartymi w Rozp. Min. Zdrowia z dnia 9 listopada 2015r w sprawie wymagań Dobrej Praktyki Wytwarzania (Dz.U.poz.1979) z uwzględnieniem zmiany wprowadzonej rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 19 czerwca 2017 r zmieniającym rozporządzenie w sprawie wymagań Dobrej Praktyki Wytwarzania (Dz.U.poz.1349) 13. Wszystkie usługi będą wykonywane w siedzibie użytkownika. Jednostki: Katedra i Zakład Podstaw Nauk Medycznych; Pracownia Przesiewowych Testów Aktywności Biologicznej i Gromadzenia Materiału Biologicznego 1) Komora laminarna Safemate 1.2 EuroClone (3 szt.) 2) Komora laminarna Safemate 1.8 Cyto EuroClone 3) Komora laminarna II klasy bezpieczeństwa AC2-4E8 4) Komora laminarna II model Mars 1200 ( 2 szt.)
Zamówienie na Przegląd komór laminarnych 7 szt. Przez przegląd techniczny rozumie się wykonywanie czynności, których zakres ściśle określają zalecenia producenta. 1. Czynności konserwacyjno-przeglądowe, polegające w szczególności na zebraniu informacji o zaobserwowanych przez użytkownika usterkach, regulacji i pomiarach kontrolnych, testach funkcjonalnych, sprawdzeniu kompletności wyposażenia oraz poprawności działania urządzenia. Pomiaru ilości cząsteczek w komorze oraz jej otoczeniu, pomiaru skuteczności filtrów HEPA ( głównego i wylotowego),pomiaru prędkości laminarnego przepływu powietrza ( po uzgodnieniu z jednostką) 2. Wystawienie raportu serwisowego i wpis do dokumentacji eksploatacji sprzętu (paszportu) wykonywanych czynności 3. Sprawdzenie działania instalacji elektrycznej 4. Ustawienie (regulacja) wymaganych przez producenta parametrów 5. Zakres czynności wykonywanych w ramach przeglądów powinien być zgodny z zaleceniami producentów urządzeń i obowiązującymi przepisami 6. Podczas pierwszego przeglądu pracownik sprawdza kompletność dokumentacji aparatu, w szczególności instrukcji do użytkownika, w miarę potrzeby dokumentacja jest uzupełniana przez serwis. 7. W cenie za przegląd techniczny Wykonawca musi uwzględnić wszystkie koszty związane z tą usługą, jak również koszty dojazdu. 8. Wszystkie ekspertyzy i opinie dotyczące stanu technicznego urządzeń będą zawarte w cenie usługi 9. Wykonane czynności serwisowe mają być zgodne z zakresem kwalifikacji operacyjnej wymaganej dla urządzenia przez producenta. 10. Dokumentacja serwisowa musi zostać uzgodniona z użytkownikiem przez rozpoczęciem przeglądu i kwalifikacji urządzeń 11. Urządzenia pomiarowe muszą posiadać aktualną dokumentację np. wzorcowanie, kalibracje wykonane z laboratorium posiadającym akredytacje PCA 12. Pomiar ilości cząstek w komorze laminarnej musi zostać wykonany na próbce minimum 1m3 zgodnie z wytycznymi zawartymi w Rozp. Min. Zdrowia z dnia 9 listopada 2015r w sprawie wymagań Dobrej Praktyki Wytwarzania (Dz.U.poz.1979) z uwzględnieniem zmiany wprowadzonej rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 19 czerwca 2017 r zmieniającym rozporządzenie w sprawie wymagań Dobrej Praktyki Wytwarzania (Dz.U.poz.1349) 13. Wszystkie usługi będą wykonywane w siedzibie użytkownika. Jednostki: Katedra i Zakład Podstaw Nauk Medycznych; Pracownia Przesiewowych Testów Aktywności Biologicznej i Gromadzenia Materiału Biologicznego 1) Komora laminarna Safemate 1.2 EuroClone (3 szt.) 2) Komora laminarna Safemate 1.8 Cyto EuroClone 3) Komora laminarna II klasy bezpieczeństwa AC2-4E8 4) Komora laminarna II model Mars 1200 ( 2 szt.)
Status zamówienia w trakcie rozstrzygania
Zamawiający Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Tryb zamówienia zapytanie o cenę
Rodzaj zamówienia usługi
Wartość zamówienia poniżej 130 000 zł
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Oferty proszę przesyłać na adres: aneta.matyasik@umw.edu.pl
Zamówienie na : Świadczenie usług szkoleniowych dla studentów kierunku Dietetyka w ramach realizacji projektu: "Dolnośląscy liderzy Medycyny wdrożenie zintegrowanego programu podnoszenia kompetencji studentów, doktorantów, kadry dydaktycznej i administracyjnej Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu"
Zamówienie na Świadczenie usług szkoleniowych dla studentów kierunku Dietetyka w ramach realizacji projektu: "Dolnośląscy liderzy Medycyny wdrożenie zintegrowanego programu podnoszenia kompetencji studentów, doktorantów, kadry dydaktycznej i administracyjnej Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu"
Status zamówienia w trakcie rozstrzygania
Nr sprawy AZP-260-PN-60/21
Zamawiający Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Rodzaj zamówienia usługi
Termin składania ofert
Sposób składania ofert a pośrednictwem Platformy pod adresem https://umed-wroc.logintrade.net