W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Uniwersytet Medyczny
im. Piastów Śląskich we Wrocławiu

wyb. Ludwika Pasteura 1, 50-367 Wrocław

email: rektor@umw.edu.pl

NIP: 896-000-57-79

UMW / AZ / PE - PN - 51 / 13

Przetarg nieograniczony

Usługa wdrożenia elektronicznego obiegu dokumentów wraz z infrastrukturą klucza publicznego w ramach realizacji projektu "Zintegrowany System Zarządzania Uniwersytetem Medycznym we Wrocławiu".

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

1. Ogłoszenie
2. Zmiana ogłoszenia
3. Siwz - korekta 23. 12. 2013 r.
4. Opis funkcjonalności systemu - Zał. nr 2 do Siwz

5. Opis przedmiotu zamówienia - Zał. nr 3 do Siwz - korekta 06. 12. 2013 r.
6. Zmiana ogłoszenia (2) - 06. 12. 2013 r.
7. Informacja o korekcie Siwz i Zał. nr 3 do Siwz - 06. 12. 2013 r.
8. Zmiana ogłoszenia (3) - 23. 12. 2013 r.
9. Informacja o korekcie Siwz i Odpowiedzi na pytania  - 23. 12. 2013 r.
10. Wynik 


Ogłoszenie o zamówieniu przekazano Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej w dniu 19. 11. 2013 r., ukazało się w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej w dniu 21. 11. 2013 r., pod numerem 2013 / S 226 - 393743.

UWAGA !
Zmiana terminu składania ofert  - 08. 01. 2014 r. do godz. 09:00.
Miejsce składania ofert - Zespół ds. Zamówień Publicznych UMW, Ul. Mikulicza - Radeckiego 5, 50-345 Wrocław, pokój nr 221.

Zmiana terminu otwarcia ofert - 08. 01. 2014 r. o godz. 10:00.
Miejsce otwarcia ofert - Zespół ds. Zamówień Publicznych UMW, Ul. Mikulicza - Radeckiego 5, 50-345 Wrocław, pokój nr 31.

Powiadom znajomego