W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Uniwersytet Medyczny
im. Piastów Śląskich we Wrocławiu

wyb. Ludwika Pasteura 1, 50-367 Wrocław

tel.: +48 (71) 784 10 01

 email: rektor@umw.edu.pl

NIP: 896-000-57-79

Przetargi

XML
Zamówienie na : Dostawę wyposażenia oraz sprzętu laboratoryjnego na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
Zamówienie na Dostawę wyposażenia oraz sprzętu laboratoryjnego na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
Status zamówienia w trakcie rozstrzygania
Nr sprawy AZP-260-TP-75/21
Zamawiający Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Tryb zamówienia Tryb podstawowy
Rodzaj zamówienia dostawy
Termin składania ofert
Sposób składania ofert za pośrednictwem Platformy pod adresem https://umed-wroc.logintrade.net
Zamówienie na : Przegląd komór laminarnych 51 szt. Przez przegląd techniczny rozumie się wykonywanie czynności, których zakres ściśle określają zalecenia producenta. 1.Czynności konserwacyjno-przeglądowe, polegające w szczególności na zebraniu informacji o zaobserwowanych przez użytkownika usterkach, regulacji i pomiarach kontrolnych, testach funkcjonalnych, sprawdzeniu kompletności wyposażenia oraz poprawności działania urządzenia. Pomiaru ilości cząsteczek w komorze oraz jej otoczeniu, pomiaru skuteczności filtrów HEPA ( głównego i wylotowego),pomiaru prędkości laminarnego przepływu powietrza ( po uzgodnieniu z jednostką) 2.Wystawienie raportu serwisowego i wpis do dokumentacji eksploatacji sprzętu (paszportu) wykonywanych czynności 3.Sprawdzenie działania instalacji elektrycznej 4.Ustawienie (regulacja) wymaganych przez producenta parametrów 5.Zakres czynności wykonywanych w ramach przeglądów powinien być zgodny z zaleceniami producentów urządzeń i obowiązującymi przepisami 6.Podczas pierwszego przeglądu pracownik sprawdza kompletność dokumentacji aparatu, w szczególności instrukcji do użytkownika, w miarę potrzeby dokumentacja jest uzupełniana przez serwis. 7.W cenie za przegląd techniczny Wykonawca musi uwzględnić wszystkie koszty związane z tą usługą, jak również koszty dojazdu. 8.Wszelkie ekspertyzy i opinie dotyczące stanu technicznego urządzeń będą zawarte w cenie usługi 9.Wszystkie usługi będą wykonywane w siedzibie użytkownika. Jednostki: Katedra i Klinika Endokrynologii Diabetologii i Leczenia Izotopami, Laboratorium Naukowe, Katedra i Zakład Mikrobiologii Farmaceutycznej i Parazytologii, Katedra i Zakład Toksykologii , Klinika Chirurgii Naczyniowej, Ogólnej i Transplantacyjnej - Klinika Nefrologii, Katedra i Zakład Technologii Postaci Leku, Katedra i Zakład Biologii i Parazytologii Lekarskiej -Laboratorium Parazytologiczne, Zakład Badań Ultrastrukturalnych, Katedra i Zakład Biofizyki i Nefrologii, Zakład Histologii i Embriologii, Zakład Biochemii Lekarskiej, Zakład Chemii i Immunochemii, Katedra i Zakład Farmakologii Klinicznej, Zakład Immunopatologii i Biologii Molekularnej, Katedra i Zakład Biologii Molekularnej i Komórkowej , III Katedra i Klinika Pediatrii, Katedra Analityki Medycznej - pracownie, Zakład Biomedycznych Analiz Środowiskowych, , Katedra i Klinika Chorób Wewnętrznych, Zawodowych- Pracownie, Zakład Technik Molekularnych Część A: 1) Komora laminarna ALPINA KL-01 2) Komora laminarna ALPINA S100 3) Komora laminarna BSCHF safe-900,Heal Force 4) Komora laminarna II model Mars ( 8 szt.) 5) Komora laminarna BioAir: Safemate 1.2 CYTO 6) Komora laminarna BIOHAZARD model S-KR BI 7) Komora laminarna Scanlaf Mars Safety 2 (II klasa) (2 szt.) 8) Komora laminarna Lamil (I klasa) 9) Komora laminarna Scanlaf Mars pro 1200 Cytosafe Class 2 (5 szt.) 10) Komora laminarna Lamil Plus 13 11) Komora laminarna Model Aura Mini 12) Komora laminarna Model Alpina K1000 (2 szt.) 13) Komora laminarna NU-480-400E 14) Komora laminarna II klasy bezpieczeństwa 15) Komora laminarna BioAir Safemate EZ1.2 (2 szt) 16) Komora laminarna AC2-48E 17) Komora laminarna Aura Vertical SD4 18) Komora laminarna Alpina K1300 19) Komora laminarna HS KS-18 Thermo Scientific 20) Komora laminarna SAFEHOOD 120 Bioair 21) Komora laminarna Scanlaf II model (2 szt.) 22) Komora laminarna ESCO PCR PCR Cabinet 23) Komora laminarna BioAir Safemate EZ1.2 vision K 24) Komora laminarna Aura mini 25) Komora laminarna Thermo Hera Safe 26) Komora laminarna Biowizard Platinum 200 27) Komora laminarna ESCO Labculture LA2-5L1 28) Komora laminarna LPINA K700 29) Komora laminarna Safe 220 Część B 1) Komora laminarna Thermo KS-12 2) Komora laminarna II klasy bezpieczeństwa MAXISAFE 2020 3) Komora laminarna Thermo Scientific MSC Advantage 1 2 4) Komora laminarna Hera Safe 12 (2 szt.) 5) Komora laminarna ESCO Labculture 6) Komora laminarna MSC Adventage 1.8 7) Komora laminarna AURA PCR 8) Komora laminarna MSC- Advantage
Zamówienie na Przegląd komór laminarnych 51 szt. Przez przegląd techniczny rozumie się wykonywanie czynności, których zakres ściśle określają zalecenia producenta. 1.Czynności konserwacyjno-przeglądowe, polegające w szczególności na zebraniu informacji o zaobserwowanych przez użytkownika usterkach, regulacji i pomiarach kontrolnych, testach funkcjonalnych, sprawdzeniu kompletności wyposażenia oraz poprawności działania urządzenia. Pomiaru ilości cząsteczek w komorze oraz jej otoczeniu, pomiaru skuteczności filtrów HEPA ( głównego i wylotowego),pomiaru prędkości laminarnego przepływu powietrza ( po uzgodnieniu z jednostką) 2.Wystawienie raportu serwisowego i wpis do dokumentacji eksploatacji sprzętu (paszportu) wykonywanych czynności 3.Sprawdzenie działania instalacji elektrycznej 4.Ustawienie (regulacja) wymaganych przez producenta parametrów 5.Zakres czynności wykonywanych w ramach przeglądów powinien być zgodny z zaleceniami producentów urządzeń i obowiązującymi przepisami 6.Podczas pierwszego przeglądu pracownik sprawdza kompletność dokumentacji aparatu, w szczególności instrukcji do użytkownika, w miarę potrzeby dokumentacja jest uzupełniana przez serwis. 7.W cenie za przegląd techniczny Wykonawca musi uwzględnić wszystkie koszty związane z tą usługą, jak również koszty dojazdu. 8.Wszelkie ekspertyzy i opinie dotyczące stanu technicznego urządzeń będą zawarte w cenie usługi 9.Wszystkie usługi będą wykonywane w siedzibie użytkownika. Jednostki: Katedra i Klinika Endokrynologii Diabetologii i Leczenia Izotopami, Laboratorium Naukowe, Katedra i Zakład Mikrobiologii Farmaceutycznej i Parazytologii, Katedra i Zakład Toksykologii , Klinika Chirurgii Naczyniowej, Ogólnej i Transplantacyjnej - Klinika Nefrologii, Katedra i Zakład Technologii Postaci Leku, Katedra i Zakład Biologii i Parazytologii Lekarskiej -Laboratorium Parazytologiczne, Zakład Badań Ultrastrukturalnych, Katedra i Zakład Biofizyki i Nefrologii, Zakład Histologii i Embriologii, Zakład Biochemii Lekarskiej, Zakład Chemii i Immunochemii, Katedra i Zakład Farmakologii Klinicznej, Zakład Immunopatologii i Biologii Molekularnej, Katedra i Zakład Biologii Molekularnej i Komórkowej , III Katedra i Klinika Pediatrii, Katedra Analityki Medycznej - pracownie, Zakład Biomedycznych Analiz Środowiskowych, , Katedra i Klinika Chorób Wewnętrznych, Zawodowych- Pracownie, Zakład Technik Molekularnych Część A: 1) Komora laminarna ALPINA KL-01 2) Komora laminarna ALPINA S100 3) Komora laminarna BSCHF safe-900,Heal Force 4) Komora laminarna II model Mars ( 8 szt.) 5) Komora laminarna BioAir: Safemate 1.2 CYTO 6) Komora laminarna BIOHAZARD model S-KR BI 7) Komora laminarna Scanlaf Mars Safety 2 (II klasa) (2 szt.) 8) Komora laminarna Lamil (I klasa) 9) Komora laminarna Scanlaf Mars pro 1200 Cytosafe Class 2 (5 szt.) 10) Komora laminarna Lamil Plus 13 11) Komora laminarna Model Aura Mini 12) Komora laminarna Model Alpina K1000 (2 szt.) 13) Komora laminarna NU-480-400E 14) Komora laminarna II klasy bezpieczeństwa 15) Komora laminarna BioAir Safemate EZ1.2 (2 szt) 16) Komora laminarna AC2-48E 17) Komora laminarna Aura Vertical SD4 18) Komora laminarna Alpina K1300 19) Komora laminarna HS KS-18 Thermo Scientific 20) Komora laminarna SAFEHOOD 120 Bioair 21) Komora laminarna Scanlaf II model (2 szt.) 22) Komora laminarna ESCO PCR PCR Cabinet 23) Komora laminarna BioAir Safemate EZ1.2 vision K 24) Komora laminarna Aura mini 25) Komora laminarna Thermo Hera Safe 26) Komora laminarna Biowizard Platinum 200 27) Komora laminarna ESCO Labculture LA2-5L1 28) Komora laminarna LPINA K700 29) Komora laminarna Safe 220 Część B 1) Komora laminarna Thermo KS-12 2) Komora laminarna II klasy bezpieczeństwa MAXISAFE 2020 3) Komora laminarna Thermo Scientific MSC Advantage 1 2 4) Komora laminarna Hera Safe 12 (2 szt.) 5) Komora laminarna ESCO Labculture 6) Komora laminarna MSC Adventage 1.8 7) Komora laminarna AURA PCR 8) Komora laminarna MSC- Advantage
Status zamówienia w trakcie rozstrzygania
Zamawiający Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Tryb zamówienia zapytanie o cenę
Rodzaj zamówienia usługi
Wartość zamówienia poniżej 130 000 zł
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Oferty proszę przesyłać na adres: aneta.matyasik@umw.edu.pl
Zamówienie na : Świadczenie usług szkoleniowych dla studentów kierunku fizjoterapia i innych kierunków w ramach realizacji projektu: "Dolnośląscy liderzy Medycyny wdrożenie zintegrowanego programu podnoszenia kompetencji studentów, doktorantów, kadry dydaktycznej i administracyjnej Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu". Przedmiot zamówienia podzielono na 10 (dziesięć) części osobno ocenianych: Część A - Świadczenie usług szkoleniowych w zakresie masażu tkanek głębokich, Kinematic Taping i terapii mięśniowo-powięziowych punktów spustowych dla studentów kierunku fizjoterapia, Część B - Świadczenie usług szkoleniowych w zakresie masażu tkanek miękkich dla studentów kierunku fizjoterapia, Część C - Świadczenie usług szkoleniowych w zakresie masażu sportowego dla studentów kierunku fizjoterapia, Część D - Świadczenie usług szkoleniowych w zakresie modelu odkształceń powięziowych (Fascial Distortion Model) dla studentów kierunku fizjoterapia, Część E – Świadczenie usług szkoleniowych w zakresie pierwszej pomocy przedmedycznej oraz zaawansowanej pomocy w stanach zagrożenia życia dla studentów Wydziału Lekarskiego oraz kierunków: pielęgniarstwo, położnictwo, ratownictwo medyczne, Część F – Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu zaawansowanych czynności resuscytacyjnych u dorosłych (Advanced Cardiovascular Life Support – ACLS) dla studentów kierunku ratownictwo medyczne, Część G – Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu kursu podstawowego dla kierowców pojazdów uprzywilejowanych lub pojazdów przewożących wartości pieniężne kat. B dla studentów kierunku ratownictwo medyczne, Część H - Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu ultrasonografii w stanach nagłych (eFAST i BLUE) dla studentów kierunku ratownictwo medyczne i o tematyce „Diagnostyka USG narządów jamy brzusznej – kurs praktyczny” dla studentów Wydziału Lekarskiego, Część I – Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu organizacji działań ratowniczych w zdarzeniach masowych dla studentów kierunku ratownictwo medyczne, Część J – Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu „Praktyczny kurs komunikacji klinicznej” dla studentów Wydziału Lekarskiego i kierunku ratownictwo medyczne.
Zamówienie na Świadczenie usług szkoleniowych dla studentów kierunku fizjoterapia i innych kierunków w ramach realizacji projektu: "Dolnośląscy liderzy Medycyny wdrożenie zintegrowanego programu podnoszenia kompetencji studentów, doktorantów, kadry dydaktycznej i administracyjnej Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu". Przedmiot zamówienia podzielono na 10 (dziesięć) części osobno ocenianych: Część A - Świadczenie usług szkoleniowych w zakresie masażu tkanek głębokich, Kinematic Taping i terapii mięśniowo-powięziowych punktów spustowych dla studentów kierunku fizjoterapia, Część B - Świadczenie usług szkoleniowych w zakresie masażu tkanek miękkich dla studentów kierunku fizjoterapia, Część C - Świadczenie usług szkoleniowych w zakresie masażu sportowego dla studentów kierunku fizjoterapia, Część D - Świadczenie usług szkoleniowych w zakresie modelu odkształceń powięziowych (Fascial Distortion Model) dla studentów kierunku fizjoterapia, Część E – Świadczenie usług szkoleniowych w zakresie pierwszej pomocy przedmedycznej oraz zaawansowanej pomocy w stanach zagrożenia życia dla studentów Wydziału Lekarskiego oraz kierunków: pielęgniarstwo, położnictwo, ratownictwo medyczne, Część F – Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu zaawansowanych czynności resuscytacyjnych u dorosłych (Advanced Cardiovascular Life Support – ACLS) dla studentów kierunku ratownictwo medyczne, Część G – Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu kursu podstawowego dla kierowców pojazdów uprzywilejowanych lub pojazdów przewożących wartości pieniężne kat. B dla studentów kierunku ratownictwo medyczne, Część H - Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu ultrasonografii w stanach nagłych (eFAST i BLUE) dla studentów kierunku ratownictwo medyczne i o tematyce „Diagnostyka USG narządów jamy brzusznej – kurs praktyczny” dla studentów Wydziału Lekarskiego, Część I – Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu organizacji działań ratowniczych w zdarzeniach masowych dla studentów kierunku ratownictwo medyczne, Część J – Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu „Praktyczny kurs komunikacji klinicznej” dla studentów Wydziału Lekarskiego i kierunku ratownictwo medyczne.
Status zamówienia w trakcie rozstrzygania
Nr sprawy AZP-260-PN-49/21
Zamawiający Uniwersytet Medyczny we Wrocławiu
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Rodzaj zamówienia usługi
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Za pośrednictwem Platformy pod adresem https://umed-wroc.logintrade.net
Zamówienie na : Wykonywanie na terenie miasta Wrocławia obrazowania głowy metodą rezonansu magnetycznego (bez kontrastu) aparatem o mocy minimum 3 Tesli, zapewniającym wysoką rozdzielczość wykonywanych do celów naukowych badań, na potrzeby Katedry Psychiatrii Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Zamówienie na Wykonywanie na terenie miasta Wrocławia obrazowania głowy metodą rezonansu magnetycznego (bez kontrastu) aparatem o mocy minimum 3 Tesli, zapewniającym wysoką rozdzielczość wykonywanych do celów naukowych badań, na potrzeby Katedry Psychiatrii Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Status zamówienia w trakcie rozstrzygania
Zamawiający Uniwersytet Medyczny we Wrocławiu
Tryb zamówienia zapytanie ofertowe
Rodzaj zamówienia usługi
Wartość zamówienia poniżej 130 000 zł
Termin składania ofert
Sposób składania ofert pisemnie na adres Katedra Psychiatrii Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu Wybrzeże L. Pasteura 10, 50-367 Wrocław lub - pocztą elektroniczną na adres: psychiatria@umw.edu.pl
Zamówienie na : Ocena jakości i kompletności przeprowadzonych badań dotyczących możliwości zastosowania koniugatu glukozy z metotreksatem w leczeniu chorób onkologicznych w ramach Zadania nr 1 fazy K projektu TANGO (TANG.A010.19.001, akronim: IGTT)
Zamówienie na Ocena jakości i kompletności przeprowadzonych badań dotyczących możliwości zastosowania koniugatu glukozy z metotreksatem w leczeniu chorób onkologicznych w ramach Zadania nr 1 fazy K projektu TANGO (TANG.A010.19.001, akronim: IGTT)
Status zamówienia w trakcie rozstrzygania
Zamawiający Uniwersytet Medyczny we Wrocławiu
Tryb zamówienia zapytanie ofertowe
Rodzaj zamówienia usługi
Wartość zamówienia poniżej 130 000 zł
Termin składania ofert
Sposób składania ofert pisemnie na adres Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu przy ul. Marcinkowskiego 2-6; 50-368 Wrocław lub pocztą elektroniczną na adres: monika.komorowska@umw.edu.pl
Zamówienie na : naprawę Spektrofotometru Genesys 10 VIS, Nr SN: 2F1L077001 w Zakładzie Biomedycznych Analiz Środowiskowych we Wrocławiu.
Zamówienie na naprawę Spektrofotometru Genesys 10 VIS, Nr SN: 2F1L077001 w Zakładzie Biomedycznych Analiz Środowiskowych we Wrocławiu.
Status zamówienia w trakcie rozstrzygania
Zamawiający Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Tryb zamówienia zapytanie o cenę
Rodzaj zamówienia usługi
Wartość zamówienia poniżej 130 000 zł
Termin składania ofert
Sposób składania ofert ofertę należy przesyłać na adres e-mail: katarzyna.zebrowska@umw.edu.pl
Zamówienie na : Usługa podstawiania kontenerów oraz wywozu odpadów – gruzu i innych wytwarzanych na posesjach Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
Zamówienie na Usługa podstawiania kontenerów oraz wywozu odpadów – gruzu i innych wytwarzanych na posesjach Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
Status zamówienia w trakcie rozstrzygania
Zamawiający Uniwersytet Medyczny we Wrocławiu
Tryb zamówienia zapytanie ofertowe
Rodzaj zamówienia usługi
Wartość zamówienia poniżej 130 000 zł
Termin składania ofert
Sposób składania ofert na adres: elzbieta.duszynska@umw.edu.pl
Zamówienie na : Przegląd komór laminarnych 7 szt. Przez przegląd techniczny rozumie się wykonywanie czynności, których zakres ściśle określają zalecenia producenta. 1. Czynności konserwacyjno-przeglądowe, polegające w szczególności na zebraniu informacji o zaobserwowanych przez użytkownika usterkach, regulacji i pomiarach kontrolnych, testach funkcjonalnych, sprawdzeniu kompletności wyposażenia oraz poprawności działania urządzenia. Pomiaru ilości cząsteczek w komorze oraz jej otoczeniu, pomiaru skuteczności filtrów HEPA ( głównego i wylotowego),pomiaru prędkości laminarnego przepływu powietrza ( po uzgodnieniu z jednostką) 2. Wystawienie raportu serwisowego i wpis do dokumentacji eksploatacji sprzętu (paszportu) wykonywanych czynności 3. Sprawdzenie działania instalacji elektrycznej 4. Ustawienie (regulacja) wymaganych przez producenta parametrów 5. Zakres czynności wykonywanych w ramach przeglądów powinien być zgodny z zaleceniami producentów urządzeń i obowiązującymi przepisami 6. Podczas pierwszego przeglądu pracownik sprawdza kompletność dokumentacji aparatu, w szczególności instrukcji do użytkownika, w miarę potrzeby dokumentacja jest uzupełniana przez serwis. 7. W cenie za przegląd techniczny Wykonawca musi uwzględnić wszystkie koszty związane z tą usługą, jak również koszty dojazdu. 8. Wszystkie ekspertyzy i opinie dotyczące stanu technicznego urządzeń będą zawarte w cenie usługi 9. Wykonane czynności serwisowe mają być zgodne z zakresem kwalifikacji operacyjnej wymaganej dla urządzenia przez producenta. 10. Dokumentacja serwisowa musi zostać uzgodniona z użytkownikiem przez rozpoczęciem przeglądu i kwalifikacji urządzeń 11. Urządzenia pomiarowe muszą posiadać aktualną dokumentację np. wzorcowanie, kalibracje wykonane z laboratorium posiadającym akredytacje PCA 12. Pomiar ilości cząstek w komorze laminarnej musi zostać wykonany na próbce minimum 1m3 zgodnie z wytycznymi zawartymi w Rozp. Min. Zdrowia z dnia 9 listopada 2015r w sprawie wymagań Dobrej Praktyki Wytwarzania (Dz.U.poz.1979) z uwzględnieniem zmiany wprowadzonej rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 19 czerwca 2017 r zmieniającym rozporządzenie w sprawie wymagań Dobrej Praktyki Wytwarzania (Dz.U.poz.1349) 13. Wszystkie usługi będą wykonywane w siedzibie użytkownika. Jednostki: Katedra i Zakład Podstaw Nauk Medycznych; Pracownia Przesiewowych Testów Aktywności Biologicznej i Gromadzenia Materiału Biologicznego 1) Komora laminarna Safemate 1.2 EuroClone (3 szt.) 2) Komora laminarna Safemate 1.8 Cyto EuroClone 3) Komora laminarna II klasy bezpieczeństwa AC2-4E8 4) Komora laminarna II model Mars 1200 ( 2 szt.)
Zamówienie na Przegląd komór laminarnych 7 szt. Przez przegląd techniczny rozumie się wykonywanie czynności, których zakres ściśle określają zalecenia producenta. 1. Czynności konserwacyjno-przeglądowe, polegające w szczególności na zebraniu informacji o zaobserwowanych przez użytkownika usterkach, regulacji i pomiarach kontrolnych, testach funkcjonalnych, sprawdzeniu kompletności wyposażenia oraz poprawności działania urządzenia. Pomiaru ilości cząsteczek w komorze oraz jej otoczeniu, pomiaru skuteczności filtrów HEPA ( głównego i wylotowego),pomiaru prędkości laminarnego przepływu powietrza ( po uzgodnieniu z jednostką) 2. Wystawienie raportu serwisowego i wpis do dokumentacji eksploatacji sprzętu (paszportu) wykonywanych czynności 3. Sprawdzenie działania instalacji elektrycznej 4. Ustawienie (regulacja) wymaganych przez producenta parametrów 5. Zakres czynności wykonywanych w ramach przeglądów powinien być zgodny z zaleceniami producentów urządzeń i obowiązującymi przepisami 6. Podczas pierwszego przeglądu pracownik sprawdza kompletność dokumentacji aparatu, w szczególności instrukcji do użytkownika, w miarę potrzeby dokumentacja jest uzupełniana przez serwis. 7. W cenie za przegląd techniczny Wykonawca musi uwzględnić wszystkie koszty związane z tą usługą, jak również koszty dojazdu. 8. Wszystkie ekspertyzy i opinie dotyczące stanu technicznego urządzeń będą zawarte w cenie usługi 9. Wykonane czynności serwisowe mają być zgodne z zakresem kwalifikacji operacyjnej wymaganej dla urządzenia przez producenta. 10. Dokumentacja serwisowa musi zostać uzgodniona z użytkownikiem przez rozpoczęciem przeglądu i kwalifikacji urządzeń 11. Urządzenia pomiarowe muszą posiadać aktualną dokumentację np. wzorcowanie, kalibracje wykonane z laboratorium posiadającym akredytacje PCA 12. Pomiar ilości cząstek w komorze laminarnej musi zostać wykonany na próbce minimum 1m3 zgodnie z wytycznymi zawartymi w Rozp. Min. Zdrowia z dnia 9 listopada 2015r w sprawie wymagań Dobrej Praktyki Wytwarzania (Dz.U.poz.1979) z uwzględnieniem zmiany wprowadzonej rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 19 czerwca 2017 r zmieniającym rozporządzenie w sprawie wymagań Dobrej Praktyki Wytwarzania (Dz.U.poz.1349) 13. Wszystkie usługi będą wykonywane w siedzibie użytkownika. Jednostki: Katedra i Zakład Podstaw Nauk Medycznych; Pracownia Przesiewowych Testów Aktywności Biologicznej i Gromadzenia Materiału Biologicznego 1) Komora laminarna Safemate 1.2 EuroClone (3 szt.) 2) Komora laminarna Safemate 1.8 Cyto EuroClone 3) Komora laminarna II klasy bezpieczeństwa AC2-4E8 4) Komora laminarna II model Mars 1200 ( 2 szt.)
Status zamówienia w trakcie rozstrzygania
Zamawiający Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Tryb zamówienia zapytanie o cenę
Rodzaj zamówienia usługi
Wartość zamówienia poniżej 130 000 zł
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Oferty proszę przesyłać na adres: aneta.matyasik@umw.edu.pl
Zamówienie na : Świadczenie usług szkoleniowych dla studentów kierunku Dietetyka w ramach realizacji projektu: "Dolnośląscy liderzy Medycyny wdrożenie zintegrowanego programu podnoszenia kompetencji studentów, doktorantów, kadry dydaktycznej i administracyjnej Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu"
Zamówienie na Świadczenie usług szkoleniowych dla studentów kierunku Dietetyka w ramach realizacji projektu: "Dolnośląscy liderzy Medycyny wdrożenie zintegrowanego programu podnoszenia kompetencji studentów, doktorantów, kadry dydaktycznej i administracyjnej Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu"
Status zamówienia w trakcie rozstrzygania
Nr sprawy AZP-260-PN-60/21
Zamawiający Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Rodzaj zamówienia usługi
Termin składania ofert
Sposób składania ofert a pośrednictwem Platformy pod adresem https://umed-wroc.logintrade.net
Zamówienie na : naprawę dozownika HSS1888 -Chromatograf Headspace Sampler Agilent Technologies w Zakładzie Medycyny Sądowej we Wrocławiu.
Zamówienie na naprawę dozownika HSS1888 -Chromatograf Headspace Sampler Agilent Technologies w Zakładzie Medycyny Sądowej we Wrocławiu.
Status zamówienia w trakcie rozstrzygania
Zamawiający Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Tryb zamówienia zapytanie o cenę
Rodzaj zamówienia usługi
Wartość zamówienia poniżej 130 000 zł
Termin składania ofert
Sposób składania ofert ofertę należy przesyłać na adres e-mail: katarzyna.zebrowska@umw.edu.pl
Zamówienie na : wykonanie przeglądu technicznego z kalibracją temp. oraz wymianą uszczelek w dwóch Autoklawach parowych Classic Lokalizacja: Pracownia Przesiewowych Testów Aktywności Biologicznej i Gromadzenia Materiału Biologicznego we Wrocławiu
Zamówienie na wykonanie przeglądu technicznego z kalibracją temp. oraz wymianą uszczelek w dwóch Autoklawach parowych Classic Lokalizacja: Pracownia Przesiewowych Testów Aktywności Biologicznej i Gromadzenia Materiału Biologicznego we Wrocławiu
Status zamówienia w trakcie rozstrzygania
Zamawiający Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Tryb zamówienia zapytanie o cenę
Rodzaj zamówienia usługi
Wartość zamówienia poniżej 130 000 zł
Termin składania ofert
Sposób składania ofert oferty proszę przesyłać na adres e-mail: katarzyna.zebrowska@umw.edu.pl
Zamówienie na : Zamawiający, Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich we Wrocławiu, informuje o naborze na głównego badacza i związanego z nim ośrodka, w którym przyjmowani i badani będą pacjenci o profilu wskazanym w rozdz. II niniejszego Ogłoszenia, w związku z realizacją Badania pn. „LBL 2018 – Międzynarodowy i wieloośrodkowy program leczenia chłoniaków limfoblastycznych (LBL) dla dzieci i nastolatków.”
Zamówienie na Zamawiający, Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich we Wrocławiu, informuje o naborze na głównego badacza i związanego z nim ośrodka, w którym przyjmowani i badani będą pacjenci o profilu wskazanym w rozdz. II niniejszego Ogłoszenia, w związku z realizacją Badania pn. „LBL 2018 – Międzynarodowy i wieloośrodkowy program leczenia chłoniaków limfoblastycznych (LBL) dla dzieci i nastolatków.”
Status zamówienia w trakcie rozstrzygania
Zamawiający Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Tryb zamówienia zapytanie ofertowe
Rodzaj zamówienia usługi
Termin składania ofert
Sposób składania ofert 1) pocztą elektroniczną na adres: dorota.stefanicka-wojtas@umed.wroc.pl, albo 2) pisemnie na adres: Uniwersyteckie Centrum Wsparcia Badań Klinicznych ul. Borowska 211 a, 50-556 Wrocław
Zamówienie na : odczynniki firmy Proteintech
Zamówienie na odczynniki firmy Proteintech
Status zamówienia w trakcie rozstrzygania
Nr sprawy Z/2514-723/2021
Zamawiający Uniwersytet Medyczny we Wrocławiu
Tryb zamówienia zapytanie ofertowe
Rodzaj zamówienia dostawy
Wartość zamówienia poniżej 130 000 zł
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Dział Zakupów, e-mail: krystyna.domaradzka@umw.edu.pl, faks 71 784 00 25
Zamówienie na : odczynniki firmy Alpha Diagnostics
Zamówienie na odczynniki firmy Alpha Diagnostics
Status zamówienia w trakcie rozstrzygania
Nr sprawy Z/2514-720/2021
Zamawiający Uniwersytet Medyczny we Wrocławiu
Tryb zamówienia zapytanie ofertowe
Rodzaj zamówienia dostawy
Wartość zamówienia poniżej 130 000 zł
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Dział Zakupów, e-mail: krystyna.domaradzka@umw.edu.pl, faks 71 784 00 25
Zamówienie na : odczynniki (podłoża) firmy Biomaxima
Zamówienie na odczynniki (podłoża) firmy Biomaxima
Status zamówienia w trakcie rozstrzygania
Nr sprawy Z/2514-719/2021
Zamawiający Uniwersytet Medyczny we Wrocławiu
Tryb zamówienia zapytanie ofertowe
Rodzaj zamówienia dostawy
Wartość zamówienia poniżej 130 000 zł
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Dział Zakupów, e-mail: krystyna.domaradzka@umw.edu.pl, faks 71 784 00 25
Zamówienie na : odczynniki do analizatora PROKAN PE-6800VET
Zamówienie na odczynniki do analizatora PROKAN PE-6800VET
Status zamówienia w trakcie rozstrzygania
Nr sprawy Z/2514-718/2021
Zamawiający Uniwersytet Medyczny we Wrocławiu
Tryb zamówienia zapytanie ofertowe
Rodzaj zamówienia dostawy
Wartość zamówienia poniżej 130 000 zł
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Dział Zakupów, e-mail: krystyna.domaradzka@umw.edu.pl, faks 71 784 00 25
Zamówienie na : Przegląd techniczny cytometru przepływowego BD Canto II SN:V96301239 nr inw. UMW/S/0018086/10 Jednostka: Zakład Histologii i Embriologii, ul. Chałubińskiego 6a Osoba do kontaktu: Mateusz Olbromski 517 048 908
Zamówienie na Przegląd techniczny cytometru przepływowego BD Canto II SN:V96301239 nr inw. UMW/S/0018086/10 Jednostka: Zakład Histologii i Embriologii, ul. Chałubińskiego 6a Osoba do kontaktu: Mateusz Olbromski 517 048 908
Status zamówienia w trakcie rozstrzygania
Zamawiający Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Tryb zamówienia zapytanie o cenę
Rodzaj zamówienia usługi
Wartość zamówienia poniżej 130 000 zł
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Oferty proszę przesyłać na adres: aneta.matyasik@umw.edu.pl
Zamówienie na : Zamówienie na naprawę aparatu Medonic M20M nr inw. UMW/S/00020141/11 SN: 16515 wraz z kosztami dojazdu. Opis usterki: Zatkany otworek pomiarowy - brak efektu rutynowych czynności podejmowanych celem odblokowania Jednostka: Katedra i Klinika Hematologii, Nowotworów Krwi i Transplantacji Szpiku, ul. Wybrzeże Pasteura 4 Osoba do kontaktu: 71/784-26-07
Zamówienie na Zamówienie na naprawę aparatu Medonic M20M nr inw. UMW/S/00020141/11 SN: 16515 wraz z kosztami dojazdu. Opis usterki: Zatkany otworek pomiarowy - brak efektu rutynowych czynności podejmowanych celem odblokowania Jednostka: Katedra i Klinika Hematologii, Nowotworów Krwi i Transplantacji Szpiku, ul. Wybrzeże Pasteura 4 Osoba do kontaktu: 71/784-26-07
Status zamówienia w trakcie rozstrzygania
Zamawiający Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Tryb zamówienia zapytanie o cenę
Rodzaj zamówienia usługi
Wartość zamówienia poniżej 130 000 zł
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Oferty proszę przesyłać na adres: aneta.matyasik@umw.edu.pl
Zamówienie na : odczynniki firmy Pointe Scientific
Zamówienie na odczynniki firmy Pointe Scientific
Status zamówienia w trakcie rozstrzygania
Nr sprawy Z/2514-716/2021
Zamawiający Uniwersytet Medyczny we Wrocławiu
Tryb zamówienia zapytanie ofertowe
Rodzaj zamówienia dostawy
Wartość zamówienia poniżej 130 000 zł
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Dział Zakupów, e-mail: krystyna.domaradzka@umw.edu.pl, faks 71 784 00 25
Zamówienie na : Odczynniki i materiały firmy Bio-Ksel
Zamówienie na Odczynniki i materiały firmy Bio-Ksel
Status zamówienia w trakcie rozstrzygania
Nr sprawy Z/514-715/2021
Zamawiający Uniwersytet Medyczny we Wrocławiu
Tryb zamówienia zapytanie ofertowe
Rodzaj zamówienia dostawy
Wartość zamówienia poniżej 130 000 zł
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Dział Zakupów, e-mail: krystyna.domaradzka@umw.edu.pl, faks 71 784 00 25