W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Uniwersytet Medyczny
im. Piastów Śląskich we Wrocławiu

wyb. Ludwika Pasteura 1, 50-367 Wrocław

tel.: +48 (71) 784 10 01

 email: rektor@umw.edu.pl

NIP: 896-000-57-79

UMW/AZ/PE-PN-49/13

UMW/AZ/PE-PN-49/13 Dostawa nowoczesnego sprzętu dydaktycznego na potrzeby Wydziału Lekarsko - Stomatologicznego Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu

Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2007 - 2013 pt. "Zintegrowane Centrum Dydaktyczne Wrocławskiej Akademickiej Stomatologii. Zakup nowoczesnego sprzętu dydaktycznego na potrzeby Wydziału Lekarsko - Stomatologicznego Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu"


1. Ogłosznie o zamówieniu
2. SIWZ
3. Załącznik nr 1 i 2 do SIWZ
4. Odpowiedzi na pytania
5. Korekta zał. 1 i 2 do SIWZ
6. Odpowiedzi na pytania II
7. Wynik

Ogłoszenie o zamówieniu przekazano Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich w dniu 29.10.2013 r., publikacja w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej nastąpiła w dniu 31.10.2013 r. pod numerem 2013/S 212-367462.



Termin składania ofert - do dnia 10.12.2013 r. do godz. 12:00
Termin otwarcia ofert - dnia 10.12.2013 r. o godz. 13:00

Powiadom znajomego