Wrocław: DRUKARKI KOMPUTEROWE Numer ogłoszenia: 325344 - 2009; data zamieszczenia: 21.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Medyczna im. Piastów Śląskich ,
ul. Pasteura 1, 50-537 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 784 00
44; 784-11-73, faks (071) 784 00 45.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.am.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DRUKARKI KOMPUTEROWE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa drukarek komputerowych
do jednostek Akademii Medycznej we Wrocławiu (AM) zlokalizowanych na
terenie miasta Wrocławia , w okresie 12 miesięcy od daty podpisania
umowy..
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki zawarte w
art. 22 ust. 1 oraz którzy:
a) w ostatnich trzech latach, a jeżeli okres prowadzenie działalności
jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej dwie dostawy
drukarek komputerowych o wartości co najmniej 100 000,- PLN każda,
b) dysponują min. dwoma wykwalifikowanymi osobami przeznaczonymi do
realizacji przedmiotu zamówienia (głównie w zakresie serwisu
gwarancyjnego),
Na potwierdzenie spełniania w/w warunków wykonawcy muszą złożyć
wymagane dokumenty.
Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w
postępowaniu na podstawie przedłożonych dokumentów wg formuły: spełnia
/ nie spełnia..
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć
wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w
postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne
zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji
działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania ofert,
b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz
właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie
zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie
zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane
prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert,
c) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw drukarek
komputerowych, a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy - w
tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i
odbiorców wraz z załączonymi min. dwoma dokumentami (dotyczy dostaw o
wartości wskazującej na spełnianie warunku z pkt 2a SIWZ)
potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie, - załącznik
nr 4,
d) wykaz min. 2 osób, przeznaczonych do obsługi serwisowej przedmiotu
zamówienia, wraz z informacją o uzyskanych przez te osoby
kwalifikacjach, niezbędnych do wykonania zadania - załącznik nr 5 e)
pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do
wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. d)
wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował,.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1)Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.am.wroc.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół ds. Zamówień Publicznych AM
ul. Mikulicza Radeckiego 5
50-368 Wrocław
pok. 221.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Zespół ds. Zamówień Publicznych AM
ul. Mikulicza Radeckiego 5
50-368 Wrocław
pok. 221.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).