Wrocław:
Dostawa zestawów do elektroforezy opisanych funkcjonalnie i
parametrycznie w zał. 2 A-B do Siwz. podzielonych na części A i B
oceniane odrębnie do jednostek AM. Numer ogłoszenia: 404332 - 2009; data zamieszczenia: 24.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Medyczna im. Piastów Śląskich ,
ul. Pasteura 1, 50-537 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 784 00
44; 784-11-73, faks (071) 784 00 45.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.am.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa
zestawów do elektroforezy opisanych funkcjonalnie i parametrycznie w
zał. 2 A-B do Siwz. podzielonych na części A i B oceniane odrębnie do
jednostek AM..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część A- Dostawa dwóch zestawów do elektroforezy poziomej wraz z
wyposażeniem opisanych w zał. 2A do Siwz do Kliniki Hematologii
Nowotworów Krwi i Transplantacji Szpiku
Część B- Dostawa zestawu do elektroforezy pionowej opisany w zał. 2B do
Siwz do Kliniki Chirurgii Serca AM
38432000-2 aparatura do analizowania
38000000-5 sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem
szklanego).
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. Wykonawca składający ofertę nie może podlegać wykluczeniu z
postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Z
postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia wyklucza się (w
oparciu o art. 24 ust.1 prawa zamówień publicznych):
a) wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub
wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona
prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przez wszczęciem
postępowania;
b) wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których
upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu
upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu,
jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację
majątku upadłego;
c) wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub
składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem
przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie,
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu;
d) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione
w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo
przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo
przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne
przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a
także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w
zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie
przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
e) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo
popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia,
przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową,
przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu
lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści
majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału
w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie
przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
f) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie
skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o
udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących
pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko
obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu
osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub
przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na
celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
g) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których
komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w
związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko
prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa,
przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo
popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za
przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie
albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa
skarbowego;
h) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego
prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z
postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom
osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa,
przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo
popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, a także za
przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie
albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa
skarbowego;
i) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o
zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów
zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary;
j) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o
których mowa w art. 22 ust.1 pkt 1-3.
2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również (w
oparciu o art. 24 ust.2 prawa zamówień publicznych) Wykonawców, którzy:
a) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem
prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia
oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że
udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji;
b) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego
postępowania;
c) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków
lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3;
d) nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.
3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają
warunki określone w art. 22 ust.1 prawa zamówień publicznych tj.:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub
czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień;
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują
potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub
przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia
potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej
wykonanie zamówienia;
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć
wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w
postępowaniu: 1. Do oferty należy dołączyć:
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy z ceną ofertową realizacji
zamówienia netto i brutto; (wzór zał. 1A, 1B do Siwz)
Załącznik nr 2 - Arkusz informacji technicznej z wyszczególnionymi
parametrami granicznymi, zawierający odpowiedzi Wykonawcy o funkcjach i
parametrach oferowanego urządzenia, wskazujące co najmniej na
spełnienie parametrów granicznych oraz przedstawiający parametry lepsze
od wartości granicznych; (wzór zał. 2A i 2B do Siwz)
Załącznik nr 3 - Oświadczenie o spełnianiu warunków o których mowa w
art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór - załącznik do
Siwz);
Załącznik nr 4 - zawierający aktualny odpis z właściwego rejestru albo
aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do
ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (załącznik
przygotowywany przez Wykonawcę).
Załącznik nr 5- Oświadczenie Wykonawcy o oferowaniu w złożonej ofercie
cz.(A-B) jedynie urządzenia z wyposażeniem dopuszczonym do obrotu na
terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, Zamawiający wymaga, by oferowane
urządzenia wraz z wyposażeniem posiadały świadectwa dopuszczenia do
obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, tj. posiadały znaki CE
lub deklarację zgodności ze znakiem CE wystawioną przez producenta,
oraz spełniały parametry graniczne określone w zał. 2A i 2B do SIWZ.
Załącznik nr 6 - zawierający pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę
do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile
nie wynikają one z przepisów prawa lub innych dokumentów złożonych w
ofercie; (załącznik przygotowywany przez wykonawcę)
Załącznik nr 7 - wzór oświadczenia, na podstawie art. 96 ust. 4 ustawy
Prawo zamówień publicznych, o nieujawnianiu informacji stanowiących
tajemnicę przedsiębiorstwa (wzór zał. do Siwz), jeżeli dotyczy
Załącznik nr 8-wzór umowy
2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których
mowa w zał. 4, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w
którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (termin ważności
dokumentu 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których
mowa w pkt. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie
złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym
albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju
pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, z zachowaniem podanych w pkt. 2 terminów ważności
dokumentów.
4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego
zamówienia (art. 23.1. Pzp.) wówczas oferta musi być podpisana w taki
sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Partnerów. Każdy z
Partnerów musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z postępowania
na podstawie art. 24 ust. 1-2 Pzp i złożyć dokumenty wymienione w zał.
3, 4, 6 i 7 (jeżeli dotyczy). Natomiast dokumenty wymienione w zał. 1,
2, 5 i 8 mogą być wspólne i podpisane przez ustanowionego pełnomocnika
lub łącznie przez wszystkich Partnerów;
5. Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w art. 23 ust. 1, została
wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia
publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu
będzie dokonana metodą /spełnia/nie spełnia/ w oparciu o informacje
zawarte w oświadczeniach i dokumentach, jakich żąda Zamawiający, z
zastrzeżeniem wykorzystania przepisu art. 26 ust. 3 i ust. 4 Pzp..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1)Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.am.wroc.pl link Przetargi Zespołu ds Zamówien Publicznych AM nr PN-135/09. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół ds. Zamówień Publicznych AM
ul. Mikulicza - Radeckiego 1; 50-368 Wrocław Pokój 31.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Zespół ds. Zamówień Publicznych AM
ul. Mikulicza - Radeckiego 1; 50-368 Wrocław Pokój 31.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część A- Dostawa dwóch zestawów do
elektroforezy poziomej wraz z wyposażeniem opisanych w zał. 2A do Siwz
do Kliniki Hematologii Nowotworów Krwi i Transplantacji Szpiku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa dwóch zestawów do elektroforezy poziomej wraz z wyposażeniem
opisanych w zał. 2A do Siwz do Kliniki Hematologii Nowotworów Krwi i
Transplantacji Szpiku..
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część B- Dostawa zestawu do elektroforezy pionowej opisany w zał. 2B do Siwz do Kliniki Chirurgii Serca AM.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część B- Dostawa zestawu do elektroforezy pionowej opisany w zał. 2B do Siwz do Kliniki Chirurgii Serca AM.