Wrocław: AM/AZ/PN-13/11 Przebudowa (adaptacja) pomieszczeń
na poddaszu budynku Collegium Anatomicum, przy ul. Chałubińskiego 6a; 50-368
Wrocław, które będzie służyło jako Laboratorium Katedry i Zakładu Histologii i
Embriologii AM wykorzystujące Cytometr FASCanto II Flow do badań
diagnostycznych
Numer ogłoszenia: 49223 - 2011; data zamieszczenia:
10.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Medyczna im. Piastów Śląskich , ul. Pasteura 1, 50-537 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 784 00 44; 784-11-73, faks (071) 784 00 45.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: AM/AZ/PN-13/11 Przebudowa (adaptacja) pomieszczeń na poddaszu budynku Collegium Anatomicum, przy ul. Chałubińskiego 6a; 50-368 Wrocław, które będzie służyło jako Laboratorium Katedry i Zakładu Histologii i Embriologii AM wykorzystujące Cytometr FASCanto II Flow do badań diagnostycznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa (adaptacja) pomieszczeń na poddaszu budynku Collegium Anatomicum, przy ul. Chałubińskiego 6a; 50-368 Wrocław, które będzie służyło jako Laboratorium Katedry i Zakładu Histologii i Embriologii AM wykorzystujące Cytometr FASCanto II Flow do badań diagnostycznych Zakres prac budowlanych w niezagospodarowanych pomieszczeniach na poddaszu, zanieczyszczonych przez gołębie, z niekompletną stolarką okienną, nieszczelnym dachem, przegniłymi deskami podłogowymi, niekompletną instalacją elektryczną, 1. demontaż starego i wykonanie nowego pokrycia dachu 178,25 m2 2. demontaż podłóg drewnianych i wykonanie nowych podłog 83,03 m2 3. demontaż starych okien i dostawa nowych z montażem - 10,745 m2/ 1 kpl. 4. demontaż starych drzwi i dostawa nowych nowych z montażem 1,56 m2 5. ścianki działowe z płyt KG 41,723 m2 6. obudowa konstrukcji drewnianych płytami KG - 160,367 m2 7. licowanie ścian płytkami z kamieni sztucznych 71,20 m2 8. malowanie emulsyjne 172,613 m2 9. instalacje elektryczne: tablica TL 1 kpl, przewody 959m, oprawy 18 szt, gniazda i puszki 66 szt. 10. instalacja sanitarna: co -grzejniki 4 szt.; zw. i cw- przewody 24,5 m; kanalizacja przewody 46 m, wentylacja wywiewna i klimatyzacja- urządzenia i uzbrojenie 7 szt/ 2kpl/ 3 m.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.00.00-2, 45.40.00.00-1, 45.23.24.60-4, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3, 45.26.26.90-4, 45.34.30.00-3, 45.33.12.10-1, 45.33.11.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga złożenia wadium w postepowaniu AM/AZ/PN-13/11
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełnienia przez Wykonawcę/ów warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana metodą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach, jakich żąda Zamawiający, z zastrzeżeniem wykorzystania przepisu art. 26 ust. 3 i ust. 4 Pzp
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca przedstawi spełnienie tego warunku poprzez załączenie wykazu robót budowlanych związanych z budową lub przebudową min. 3 Laboratoriów/ Przychodni medycznych, każdy co najmniej o powierzchni 50 m2, wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. Zamówienia winny być wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy, że będzie dysponował potencjałem technicznym, zapewniającym zakończenie prac, przyjęte na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca przedstawi spełnienie warunku - w Załącznik nr 2, poprzez przedstawienie osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości i kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wraz z oświadczeniem o gotowości przyjęcia przez te osoby zamówienia w podanym zakresie, a w tym : a) Kierownika budowy : posiadającego min. 3 - letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno budowlanej bez ograniczeń, który kierował realizacją budowy lub przebudowy pomieszczeń Laboratoryjnych/ Przychodni medycznych/ min.2 o pow. co najmniej 50 m2 każdy, posiadającego ponadto znajomość języka polskiego* w stopniu umożliwiającym swobodne porozumiewanie w mowie i piśmie, albo Wykonawca zatrudni tłumacza języka polskiego, przez okres realizacji umowy bez dodatkowych kosztów czyli w cenie ofertowej. (*odpowiednie oświadczenie Wykonawcy). b) Kierowników branżowych budowy z uprawnieniami bez ograniczeń we wszystkich branżach podanych poniżej, posiadających co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe podczas pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w następujących specjalnościach: - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń; - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń; W rubrykach załącznika nr. 2 Wykonawca winien wpisać numery uprawnień i numery dokumentów świadczących o przynależności wskazanych osób do właściwej izby samorządu zawodowego a także oświadczenia osób użyczonych, wyrażające zgodę na przyjęcie danej części zamówienia do realizacji (pracownicy obcy)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca przedstawia spełnienie tego warunku załączając do oferty opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej 100.000,00 PLN (słownie: sto tysięcy PLN), oraz załączając do oferty Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości co najmniej 100.000,00 PLN (słownie: sto tysięcy PLN), wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty wybranego Wykonawcy, w zakresie: a) terminu realizacji przedmiotu umowy: Zmiana jest dopuszczalna w wypadku wystąpienia okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, skutkujących niemożnością dotrzymania przez niego terminu realizacji, określonego w umowie. Wówczas termin ten może ulec przedłużeniu, nie więcej jednak niż o czas trwania tych okoliczności. b) Etapowania prac - Możliwość zmiany zakresu robót w poszczególnych etapach realizacji - Roboty uzupełniające i dodatkowe w stosunku do opisu PFU - Rozliczenie robót w.g. kosztorysu ofertowego, zgodnie z ich zaawansowaniem c) Ustawowej wysokości stawki podatku VAT: Zmiana jest dopuszczalna, jeżeli w trakcie realizacji przedmiotu umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT dla usług lub robót budowlanych należących do przedmiotu zamówienia, wówczas strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna
specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.am.wroc.pl link ZZP 2011 r
nr PN- 13 /11
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod
adresem: www.am.wroc.pl link ZZP 2011 r nr PN- 13 /11.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Zespół ds. Zamówień Publicznych Akademii Medycznej we Wrocławiu, 50-368 Wrocław, ul. Mikulicza - Radeckiego 5 pokój 31/.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie