Wrocław: AM/AZ/PN-7/11 Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja i wyposażenie pomieszczeń na I piętrze w budynku Katedry i Zakładu Endokrynologii, Diabetologii i Leczenia Izotopami AM we Wrocławiu przy ul. Pasteura 4, na Pracownię Naukową Endokrynologii Molekularnej, opracowanego przez Autorską Pracownię Architektury - mgr inż. arch. Bożenę Marszałkiewicz
Numer ogłoszenia: 22915 - 2011; data zamieszczenia: 19.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Medyczna im. Piastów Śląskich , ul. Pasteura 1, 50-537 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 784 00 44; 784-11-73, faks (071) 784 00 45.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: AM/AZ/PN-7/11 Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja i wyposażenie pomieszczeń na I piętrze w budynku Katedry i Zakładu Endokrynologii, Diabetologii i Leczenia Izotopami AM we Wrocławiu przy ul. Pasteura 4, na Pracownię Naukową Endokrynologii Molekularnej, opracowanego przez Autorską Pracownię Architektury - mgr inż. arch. Bożenę Marszałkiewicz.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja i wyposażenie pomieszczeń na I piętrze w budynku Katedry i Zakładu Endokrynologii, Diabetologii i Leczenia Izotopami AM we Wrocławiu przy ul. Pasteura 4, na Pracownię Naukową Endokrynologii Molekularnej, opracowanego przez Autorską Pracownię Architektury - mgr inż. arch. Bożenę Marszałkiewicz. W ramach dokumentacji projektowej należy wykonać Projekt budowlany wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę oraz Projekty wykonawcze (w poszczególnych branżach) wraz z harmonogramem prac, świadectwem charakterystyki energetycznej, SST wykonania robót, przedmiarami robót. Dokumentację należy uzgodnić z Użytkownikiem w szczególności ścisły harmonogram prac. Wymagania dotyczące dokumentacji projektowej: Wykonawca dokumentacji budowlanej w swojej ofercie ryczałtowej winien ująć prace przedprojektowe - inwentaryzację budowlaną architektoniczną i instalacji sanitarnych oraz następujące fazy projektu: - Projekt budowlany wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę (po zatwierdzeniu przez Zamawiającego koncepcji i zaopiniowany przez Konserwatora Zabytków) - Projekty wykonawcze w różnych branżach - Projekt wykonawczy wyposażenia meblowo sprzętowego jako odrębny dokument (wyposażenie meblowo-sprzętowe nie wchodzi w zakres niniejszego postępowania) - Specyfikacje techniczne Wykonania i odbioru robót - Przedmiary robót Do obowiązków projektanta należy wykonanie dokumentacji budowlanej: zgodnej z obowiązującym prawem budowlanym oraz zgodnie z: Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno- użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz.2072). - Zapewnienie udziału projektantów z różnych branż z odpowiednimi uprawnieniami projektowymi - Sporządzenie informacji BIOZ - Wyjaśnienie wątpliwości dotyczących projektu - Sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie prac wykonawczych. - Zaprojektowanie pomieszczeń Laboratoriów w sposób zapewniający- gwarantujący Zamawiającemu wdrożenie systemu Dobrej Praktyki Laboratoryjnej Zakres przebudowy Przewiduje się następujące prace wykonawcze: - demontaż istniejących ścianek działowych - demontaż opraw oświetleniowych i instalacji elektrycznych - czyszczenie i zamontowanie grzejników - wykonanie nowych ścianek działowych w sanitariatach murowanych z silki lub z płyty Gk z wypełnieniem wełna mineralną - zamontowanie nowych drzwi wewnętrznych - wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej - wykonanie podłoża wyrównawczego i posadzki z płytek ceramicznych oraz wykładziny PCV - wykonanie okładzin ceramicznych -sanitariaty i koło zlewozmywaka w pomieszczeniu socjalnym - wykończenie ścian wg projektu wnętrz - wykonanie nowego sufitu podwieszanego wg projektu wnętrz - montaż nowej instalacji elektrycznej i nowych opraw oświetleniowych Wykonawca prac budowlanych w swojej cenie ofertowej winien uwzględnić wykonanie dokumentacji projektowej (budowlanej, wykonawczej i powykonawczej), instrukcji obsługi i eksploatacji, oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, a także wszystkie dodatkowe instalacje i prace, które nie zostały wyszczególnione w wymaganiach PFU, ale są istotne dla prawidłowego korzystania z pomieszczeń, sprawności montowanych urządzeń czy warunków gwarancji, a wynikające z obowiązujących przepisów, wiedzy i doświadczenia wykonawcy. UWAGA W opracowywanej dokumentacji projektowej Wykonawca wykona odrębny projekt wyposażenia meblowo- sprzętowego w remontowanych pomieszczeniach wraz z kosztorysem inwestorskim, na podstawie którego Zamawiający przeprowadzi odrębne postępowanie na wybór wykonawcy tej części zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.00.00.00-9, 74.22.00.00-7, 45.11.30.00-2, 45.11.13.00-1, 45.26.25.00-6, 45.42.11.00-5, 45.43.20.00-4, 45.33.24.00-7, 45.33.12.10-1, 45.31.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 20.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy i 00/ 100 PLN). Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania Umowy zawartej w wyniku postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia w wysokości 8 % zatwierdzonej ceny ofertowej (art. 150 ust. 2 PZP.)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty przy wystąpieniu przynajmniej jednego z następujących warunków: a) termin zakończenia prac, za zgodą obu stron może ulec przesunięciu w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: działania siły wyższej np. klęski żywiołowej mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót, wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót lub wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności np. w wyniku działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron - fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w dzienniku budowy, potwierdzony przez inspektora nadzoru. W przedstawionych w niniejszym ustępie przypadkach wystąpienia opóźnień strony ustalą nowe terminy realizacji, z tym że minimalny okres przesunięcia terminu zakończenia równy będzie danemu okresowi powodującemu opóźnienie. b) w wyniku zaistnienia okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili podpisania umowy np.: - zmiana ilości robot, zmiana ilości robot wynikająca ze zmiany projektu, której nie dało się przewidzieć w dniu zawarcia umowy, a jest konieczna dla uzyskania zamierzonego efektu końcowego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.am.wroc.pl link przetargi ZZP 2011 r nr PN- 7 /11.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.am.wroc.pl link przetargi ZZP 2011 r nr PN- 7 /11..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Zespół ds. Zamówień Publicznych Akademii Medycznej we Wrocławiu, 50-368 Wrocław, ul. Mikulicza - Radeckiego 5 pokój 31/32.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie