Zgłoszenie wewnętrzne może być dokonane:

1)      na adres do korespondencji: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich, wyb. L. Pasteura 1, 50-367 Wrocław, z dopiskiem: „Zgłoszenie naruszenia prawa – do rąk własnych Pełnomocnika ds. zgłoszeń”, 

2)      poprzez dedykowany do zgłoszeń adres e-mail: sygnalista@umw.edu.pl,

3)      na wniosek Sygnalisty - ustne podczas bezpośredniego spotkania zorganizowanego w siedzibie Uczelni we Wrocławiu w wyznaczonym terminie, nie dłuższym niż 14 dni od dnia otrzymania takiego wniosku.

 

Regulamin zgłoszeń wewnętrznych obowiązujący w Uniwersytecie Medycznym im. Piastów Śląskich we Wrocławiu - wprowadzony zarządzeniem nr 198/XVI R/2024 Rektora UMW z dnia 16 września 2024 r.

 

załączniki:

- zarządzenie nr 198/XVI R/2024 Rektora UMW z dnia 16 września 2024 r.

- Regulamin zgłoszeń wewnętrznych

- zał. nr 1 do Regulaminu - upoważnienie

- zał. nr 2 do Regulaminu - rejestr zgłoszeń

- zał. nr 3 do Regulaminu - informacja dla kandydata o procedurze