UWAGA - wzory wniosków i decyzji, o których mowa w „Regulaminie studiów Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu obowiązującego od roku akademickiego 2020/2021”, obowiązujące od 1 października 2021 r. wprowadzono zarządzeniem nr 160/XVI R/2021 Rektora Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu z dnia 9 lipca 2021 r.

 

Wzory wniosków i decyzji, o których mowa w „Regulaminie studiów Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu obowiązującego od roku akademickiego 2020/2021”, wprowadzone Zarządzeniem nr 178/XVI R/2020 Rektora Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu z dnia 21 września 2020 r.

Załącznik nr 1 – wniosek o udzielenie urlopu
Załącznik nr 2 - wniosek o wyrażenie zgody na kształcenie w ramach Indywidualnego Toku Studiów
Załącznik nr 3 – wniosek o wyrażenie zgody na kształcenie w ramach Indywidualnego Rozkładu Zajęć
Załącznik nr 4 – wniosek o wyrażenie zgody na wpis warunkowy
Załącznik nr 4a – decyzja dziekana – wyrażenie zgody/niewyrażenie zgody na wpis warunkowy;
Załącznik nr 4b – decyzja rektora – wyrażenie zgody/niewyrażenie zgody na wpis warunkowy na innej podstawie niż art. 138 §2 kpa;
Załącznik nr 5 – wniosek o wyrażenie zgody na powtarzanie semestru/roku;
Załącznik nr 5a– decyzja dziekana – wyrażenie zgody/niewyrażenie zgody na powtarzanie semestru/roku;
Załącznik nr 5b – decyzja rektora – wyrażenie zgody/niewyrażenie zgody na powtarzanie semestru/roku na innej podstawie niż art. 138 §2 kpa;
Załącznik nr 6 - wniosek o wyrażenie zgody na przeniesienie z innej uczelni na studia prowadzone przez Uniwersytet Medyczny we Wrocławiu
Załącznik nr 6a - decyzja dziekana – wyrażenie zgody na przeniesienie
Załącznik nr 6b – decyzja dziekana – niewyrażenie zgody na przeniesienie;
Załącznik nr 6c – decyzja rektora – wyrażenie/niewyrażenie zgody na przeniesienie na innej podstawie niż art. 138 §2 kpa;
Załącznik nr 6d – decyzja rektora – wyrażenie/niewyrażenie zgody na przeniesienie cudzoziemca
Załącznik nr 7 – zawiadomienie o wszczęciu postępowania w sprawie skreślenia z listy studentów;
Załącznik nr 7a – decyzja dziekana o skreśleniu z listy studentów;
Załącznik nr 7b – decyzja rektora o skreśleniu/nie skreśleniu z listy studentów na innej podstawie niż art. 138 §2 kpa;
Załącznik nr 8 – wniosek o wyrażenie zgody na wznowienie studiów;
Załącznik nr 8a – decyzja dziekana – wyrażenie zgody na wznowienie studiów;
Załącznik nr 8b – decyzja dziekana – niewyrażenie zgody na wznowienie studiów;
Załącznik nr 8c – decyzja rektora – wyrażenie zgody/niewyrażenie zgody na wznowienie studiów na innej podstawie niż art. 138 §2 kpa;
Załącznik nr 9 - wniosek o wyrażenie zgody na zmianę formy studiów
Załącznik nr 9a - decyzja dziekana – wyrażenie zgody/niewyrażenie zgody na zmianę formy studiów
Załącznik nr 9b - decyzja rektora – wyrażenie zgody/niewyrażenie zgody na wznowienie studiów na innej podstawie niż art. 138 §2 kpa
Załącznik nr 10 – wniosek o wydanie zaświadczenia o ukończeniu studiów;
Załącznik nr 10a – zaświadczenie o ukończeniu studiów dla absolwentów Wydziału: Lekarskiego, Lekarsko – Stomatologicznego, Nauk o Zdrowiu.
Załącznik 10b – zaświadczenie o ukończeniu studiów dla absolwentów Wydziału Farmaceutycznego
Załącznik nr 10c – rejestr wydawanych zaświadczeń o ukończeniu studiów
Załącznik nr 11 - karta obiegowa