W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Uniwersytet Medyczny
im. Piastów Śląskich we Wrocławiu

wyb. Ludwika Pasteura 1, 50-367 Wrocław

email: rektor@umw.edu.pl

NIP: 896-000-57-79

AM/AZ/PE-PN-14/12

Dostawa, montaż i podłączenie do istniejących instalacji mebli laboratoryjnych i odciągów we wskazanych pomieszczeniach budynku A, B, C i D Zintegrowanego Centrum Edukacji i Innowacji Wydziału Farmaceutycznego przy ul. Borowskiej 211 A we Wrocławiu, zwanych dalej ,,miejscem użytkowania", w ramach realizacji projektu: ,,Budowa i wyposażenie Zintegrowanego Centrum Edukacji i Innowacji Wydziału Farmaceutycznego Akademii Medycznej we Wrocławiu".

1. Ogłoszenie
2. SIWZ część I - IDW
3. SIWZ część II - Projekt Umowy
4. SIWZ część III - OPZ
5. Załącznik nr 2 do SIWZ - Meble Laboratoryjne
6. Załącznik nr 2 do SIWZ - Odciągi
7. Rzuty budynków z rozmieszczeniem wyposażenia
8. Sprostowanie ogłoszenia o zamówieniu
9. Odpowiedzi na pytania
10. SIWZ część I - IDW oraz Tabela oceny technicznej - zał. nr 6 do SIWZ - Korekta z dnia 10.07.2012 r.
11. SIWZ część III - OPZ - Korekta z dnia 10.07.2012 r.
12. Odpowiedzi na pytania II
13. SIWZ część I - IDW oraz Tabela oceny technicznej - zał. nr 6 do SIWZ - Korekta z dnia 13.07.2012 r.
14. SIWZ część III - OPZ - Korekta z dnia 13.07.2012 r.
15. Odpowiedzi na pytania III
16. Odpowiedzi na pytania IV
17. Wynik

Ogłoszenie o zamówieniu przekazano Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich w dniu 26.06.2012 r., ukazało się w dniu 30.06.2012 r. - nr 2012/S 124-205011.

Termin składania i otwarcia ofert: 07.08.2012 r.

Powiadom znajomego